Potter puppet pals
Forum > Harry Potter > Potter puppet pals
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
hej är det nån mer än jag som tkr potter puppet pals är grymt roliga? jag skrattar varje gång jag ser dem xD
ni kan väll skriva och säga vad ni tkr om dem ![]()
8 jun, 2011 22:44 |
|
soratanaka
Elev |
Dylik tråd här:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4343#forum.php?topic=4343 Samt överallt i W-rock-forumet. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 9 jun, 2011 07:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 jun, 2011 10:42 |
|
Abrakadabra
Elev |
9 jun, 2011 12:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
eller hur den är så jävla kul
![]()
9 jun, 2011 12:15 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, lätt att Mustasch Buddies, The Vortex och Ginny är awesome. Övergå gärna till den redan skapta tråden dock, så att flera diskussioner inte hålls på samma olika ställen, utan att man kan samla ihop dem till åtminstone en tråd! Sen om man vill diskutera ett särskilt avsnitt finns det bland annat många olika på W-rock. Kramar!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 9 jun, 2011 12:54 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: eller hur den är så jävla kul Haha! Ah, den är skoj!
9 jun, 2011 12:55 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
Den roligaste är Mysterious ticking noise
9 jun, 2011 13:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 jun, 2011 13:34 |
|
Lily123
Elev |
Skrivet av soratanaka: Dylik tråd här: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4343#forum.php?topic=4343 Samt överallt i W-rock-forumet. asså förlåt, men jag fattar inte grejen. vad spelar det för roll om det redan finns en likadan tråd? den här är ny och man kan diskutera nya saker på den här. Jag menar inte taskigt nu men jag bara undrar varför alla bryr sig?? Pigfarts, pigfarts here I come! Pigfarts, Pigfarts yum yum yum! :D <3 9 jun, 2011 14:41 |
Forum > Harry Potter > Potter puppet pals
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen