Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prsa HP

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prsa HP

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hellu!

Jag känner för att rolla HP, men söker någon som inte slutar logga in/skriva efter ett tag. Om du vill sluta rolla så vill jag gärna veta det först. Det och att jag bara rollar tjej är de enda kraven. Rollar dock inte GxG. Så om du är intresserad, kontakta mig via uggla!

9 feb, 2016 16:03

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prsa HP

Du får inte svara på den här tråden.