Narnia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Jag tänkte höra om det finns några Narnia-fans som tillsammans med mig skulle vilja skapa en hemsida? Det skulle i såfall vara ungefär liknande som mugglis: bara att där samlas alla som tycker om/älskar Narnia och kan diskutera om olika saker. Tänkte att rollspel också skulle kunna vara tillgänligt osv. Vill inte planera alltför mycket nu i förväg, då jag inte vet om någon är intresserad. Men om nu någon är det, ta kontakt genom att skicka ett brev till mig! 6 feb, 2016 17:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Låter bra, är helt klart med om det blir något
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 feb, 2016 18:51 |
|
Holytail
Elev |
6 feb, 2016 19:02 |
|
Borttagen
|
Vad roligt! :]
7 feb, 2016 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen