Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privatrolla HP

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatrolla HP

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Halloj!
Har någon lust att privatrolla HP?
Det enda krav jag har är att jag inte rollar kille. Men annars är det fritt fram!

Testinlägg om ni vill se hur jag skriver:

Ella flämtade. Hon sprang så fort hon kunde medans benen konstant vek sig under henne. Håret fladdrade i vinden och hon bara sprang. Hon hade inget mål. Det enda hon tänkte på var att komma bort från faran. Branden i huset bakom henne slickade allt som kom i dess väg och hon hade som tur var kommit därifrån. Ella skrek till när hon föll över en stor sten. Knäet skrapades up och blodet forsade ut. Det röda ljuset från elden bländade henne. Det var fara, och det var bråttom.

5 feb, 2016 12:56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatrolla HP

Du får inte svara på den här tråden.