Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snälla rolla med mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Snälla rolla med mig

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snälla rolla med mig någon.
Jag är inget fel på.
Jag vill bara rolla tjej för en guds skull.
Det är inte för mycket begärt så snälla rolla med mig.


Snälla varför kan ni inte rolla med mig?
Varför läser ni tråden om ni inte kan rolla?

5 feb, 2016 11:16

klara23
Elev

Avatar


Jag kan rolla just nu är det stallroll men kan rolla annat.

5 feb, 2016 21:45

Borttagen

Avatar


Okej.

6 feb, 2016 11:11

klara23
Elev

Avatar


Har en ide.

6 feb, 2016 12:21

Borttagen

Avatar


Okej, skriv den

6 feb, 2016 12:45

klara23
Elev

Avatar


Att Driva ett eget stall tar tid det är mycket som ska skötas och man måste ha koll på det mesta så som avgifter och stallkostnader och foder och såna saker.Visa betalar inte in sin hyra och det är då kan man få en varning och kan bli av med sin plats. Det kostar att driva ett stall. Men bortsett från det så är stallet mycket vackert många vill ha sin häst just uppstallad här Ägaren är inte så gammal men han vet att det ät mycket att ha koll på.Det finns fina ridvägar och en badstrand som man kan Bada med sina hästar. Vad som händer det får vi rolla fram Kärlek och drama kan uppstå.


Stallets hästar:
Metallica-Engelskt fullblod- Gråskimmel- sto- 6år - Hoppning. Äg:Adrian Hellberg


Regler:
Max 2 hästar.
Avel kan förekomma men fråga om lov ok om det är okej .
Alla kan ha en dålig dag.
Va seriös
GM är okej men inte för mycket lagom är bäst
Tävlingar kan förekomma.

6 feb, 2016 13:09

Borttagen

Avatar


Låter ganska bra.

6 feb, 2016 13:11

klara23
Elev

Avatar


Okej du kan börja med din mall. om du vill.

6 feb, 2016 13:12

Borttagen

Avatar


Nej börja du

6 feb, 2016 13:19

klara23
Elev

Avatar


Namn : Adrian Hallgren
kallas :Adrian,
längd:179 cm
Vikt:65 kg
personlighet: Snäll men ganska så blyg i början men vist han hjälper till om det behövs.Har svårt med killar men har han lärt personen så kan han vara en mycket god vän och lyssnare har en förmåga att förstå sig på hästarna personligheter och kan hjälpa dem om de är inte mår bra. kan känna deras känslor samt höra deras tankarna.Vilket kan vara bra vid olika saker om de inte mår bra eller vill säga nått.Killar försöker han att undvika har hamnat i slagsmål flera gånger. Han har ett sår de är ganska så nytt så han ska ta det lugnt inte anstränga sig för då kan det gå upp.
Familj: Dem finns inte längre






Info om hästarna:
Namn: Metallica
Smeknamn: Mica
Kön: Sto
Ålder:6 år
Personlighet: Litar på sin ägare men har även egen vilja.Hoppar bra och älskar att springa.
Övrigt:
Ägare:Adrian Hellberg



Namn: Darkness
Smeknamn: Dark
Kön:Hingst
Ålder:8 år
Personlighet: Hatar andra hingstar kan bråka med dem Det är därför han går ensam men annars är han som de andra hingstar,.
Litar på sin ägare och ser mycket vacker ut . Galopp är hans gren,.
Ägare:Adrian Hellberg

6 feb, 2016 13:47

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Snälla rolla med mig

Du får inte svara på den här tråden.