N generation roll kaninis och shadow of hope privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > N generation roll kaninis och shadow of hope privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
3 feb, 2016 18:17 |
|
Borttagen
|
Ska vi ha mall?
3 feb, 2016 18:20 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska vi ha mall? Jag har gärna mall för det är enklare att komma ihåg karaktären med det.
3 feb, 2016 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Ska vi ha mall? Jag har gärna mall för det är enklare att komma ihåg karaktären med det. hur ska mallen se ut och hur gamla ska vi vara? 3 feb, 2016 18:22 |
|
Shadow of hope
Elev |
Den kan väl igentligen se ut lite hur som helst men jag tycker att elevhem personlighet och utseende är viktigt att ha med kanske lite back story
3 feb, 2016 18:23 |
|
Borttagen
|
Namn:
Ålder: Personlighet: Utseende: Bakgrund: Familj: Elevhem: Övrigt: 3 feb, 2016 18:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 feb, 2016 18:27 |
|
Borttagen
|
Vi är egna karaktärer men man kan vara kompis med dom karaktärer som redan finns
3 feb, 2016 18:28 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi är egna karaktärer men man kan vara kompis med dom karaktärer som redan finns Oki!
3 feb, 2016 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Vi är egna karaktärer men man kan vara kompis med dom karaktärer som redan finns Oki! gör din mall så gör jag min efter 3 feb, 2016 18:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > N generation roll kaninis och shadow of hope privat
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen