Jag ska till London och behöver hjäääälp :D
Forum > Off Topic > Jag ska till London och behöver hjäääälp :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aurora Borealis
Elev |
Hejsan!!
Jag och familjen har nu bestämt att vi ska till London (The making of HP Ofc Någon som har tips?? Något som är ett bra allternativ? En bra restaurang? Någon man kan strunta i vid tidsbrist? Något som man måste se?? Tacksam för alla tips!! Åhhhh jag är så glaaaaad
23 jan, 2016 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen