Prs med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Här är tråden Missy The Timelady!
Mall: Namn: Ålder: Utseende: Elevhem: Övrigt: Gillar när mallarna är simpla, är det något mer du vill lägga till? 19 jan, 2016 18:17 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Njeee den blir bra!
Namn: Megina 'Meg' Harvelle Ålder: 16 Utseende: ![]() Elevhem: Slytherin Övrigt: Är bra på dueller, snabb och smidig med staven. Är väldigt lik Malfoy släkten. ![]()
19 jan, 2016 18:24
Detta inlägg ändrades senast 2016-01-19 kl. 18:45
|
|
taggsvansen02
Elev |
Namn: Alex Shaw
Ålder: 16 Utseende: ![]() Elevhem: Hufflepuff Övrigt: Är blyg och pluggar mycket och over all en gullig person 19 jan, 2016 18:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
19 jan, 2016 18:34 |
|
taggsvansen02
Elev |
Kan vi köra på svenska, vet att det var jag som föreslog engelska men jag pallar inte cx
19 jan, 2016 18:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Kan vi köra på svenska, vet att det var jag som föreslog engelska men jag pallar inte cx Det kan vi mer än gärna! ![]()
19 jan, 2016 18:43 |
|
taggsvansen02
Elev |
haha bra!
När jag klivit in på perrongen var den så full att jag behövde knuffa mig fram mellan elever och föräldrar som sade hej då till varandra innan barnen gick på tåget. Mina föräldrar var precis bakom mig men jag gick fram lite så att vi inte skulle blocka ingången totalt. När jag vände mig om gam mamma mig en stor kram och sedan gav pappa mig en minst lika stor. "Ha det så jätteroligt nu!" sade han precis innan jag skulle gå på tåget. Jag nickade och vände sedan blicken mor det stora röda loket. Jag var starkare än jag såg ut och kunde lyfta på kofferten på tåget själv. Även om jag gick mitt sjätte år på skolan hade jag inte skaffat så många vänner, visst jag hade inget problem med att hänge med nästan någon annan men jag hade ingen som jag blivit bästis med direkt. Till sist hittade jag en kupé som var tom så jag gick in och satte mig. När jag hade lagt upp kofferten satte jag mig ner och tittade ut över folkmassan som rörde sig på perrongen. Detta vart nu i dåtid men jag hoppas att det inte gör nått 19 jan, 2016 18:55 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag och mina föräldrar stod vid perrongen. Mamma höll på att babbla om att jag skulle skicka ugglor och försöka att inte bränna ner ett klassrum igen. förra året hade jag prövat att mixtra ihop en dryck, men något hade gått fel och klassrummet hade börjat brinna. Pappa sa mer att jag skulle se till att fortsätta bara vara vän med renblodiga.
"Hejdå ha det såbra!" Sa min mamma och kramade om mig. "Hejdå", sa min pappa och klappa mig på axeln. Jag sade hejdå och gick på tåget. ![]()
19 jan, 2016 19:00 |
|
taggsvansen02
Elev |
En bit bort från mitt fönster såg jag en blond tjej stå och prata med sina föräldrar eller mer kanske lyssna medans de pratade med henne. Hon var söt och snygg, jag reste mig lite upp och rätade på ryggen. Jag hade sett henne i skolan förut, säkert havt lektioner med henne man jag hade ingen aning om vad hon hett eller vilket elevhem hon var med i. När hon försvunnit in i tåget hödes den första visslan klart för att säga till om att tåget skulle gå om inte allt för lång tid. Jag sjönk ihop igen och bestämde mig för att ta fram min bok och sätta mig och läsa lite, även om jag visste att "lite'' skulle betyda hela tågresan.
19 jan, 2016 19:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag började leta igenom tåget. Alla kupér var fulla så jag hoppades på att hitta en med minst en i. Tillslut hittade jag en längst back. Det var en tjej med glasögon och långt hår, hon satt och läste.
"Hej", sa jag och gick in. Jag ställde mina saker på hyllan över mig och satte mig vid fönstret. ![]()
19 jan, 2016 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen