Hur många gånger har ni läst Harry Potter böckerna?
Forum > Harry Potter > Hur många gånger har ni läst Harry Potter böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lupinfan
Elev |
Undrar bara, hur många grr har ni läst HP-böckerna? Jag har läst alla minst 3 grr + Fantastiska vidunder och var man hittar dem och Quidditch genom tiderna. Mitt rekord är med
Harry Potter och Fången och Azkaban, ca 10 grr!
6 jun, 2011 18:34 |
|
accioron
Elev |
Jag tror att jag har läst Deathly Hallows och Prisoner of Azkaban nästan dubbelt så många gånger som de andra haha... Men ja, de flesta har jag väl läst runt 10 gånger kanske. :I
6 jun, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Vet ej!
6 jun, 2011 18:48 |
|
Witherwings
Elev |
Kan inte säga exakt hur många gånger jag har läst dem, men det är vääääldigt många i alla fall
6 jun, 2011 19:00 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av Witherwings: Kan inte säga exakt hur många gånger jag har läst dem, men det är vääääldigt många i alla fall Är du också "Köper trollstav"(Märk att detta är ett konstaterande, inte en fråga
6 jun, 2011 19:03 |
|
Ginnyy
Elev |
har helt totalt tappat räkningen. Men de vises är den jag har läst flest gånger och när jag gick i femman hade jag läst den 20 gånger, vilket är fem år sedan, så har nog läst den minst så många gånger sedan dess. De andra böckerna är inte riktigt lika många gånger, men nästan...
6 jun, 2011 19:10 |
|
Danzi
Elev |
6 jun, 2011 19:35 |
|
si_tonks
Elev |
alla 3 men ska läsa om fenixorden och dödsrelikerna snart (dem tkr jag är bäst) sen ska jag läsa de vises sten på engelska
och jag läser det vises sten för min syrra! ![]()
6 jun, 2011 19:35 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av si_tonks: alla 3 men ska läsa om fenixorden och dödsrelikerna snart (dem tkr jag är bäst) sen ska jag läsa de vises sten på engelska och jag läser det vises sten för min syrra! Kul att kunna läsa för någon syskon som gillar HP! Har själv en bror som är med på Mugglarportalen(Bara för att jag är det) men i övrigt vet han INGET och är INTE intreserad av HP... Vill du byta?
6 jun, 2011 19:38 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag hade koll på det när jag gick i 4:an men nu några år senare så kommer jag inte ihåg + att jag har läst dem efter det.
men kanske 15 gånger minst några har jag säker läst över 20 gånger men jag håller inte koll Känner mig lite som hermoine när jag säger det 6 jun, 2011 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen