Röda rosens högkvarter
Forum > Off Topic > Röda rosens högkvarter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den här tråden är sammankoplad med Rosornas klan För att få skriva i denna tråd måste du skriva att du är med i röda rosen i den tråden så jag kan skriva upp dig på medlemslistan
Fiender ta er i akt ni som är på spionhumör kommer inte kunna spionoera så bra ty röda rosens hemliga kodspråk kommer vara knepig att kncäcka även för den visaste vita rosen medlem I detta högkvarteret visas bara de rödaste av alla rosor alltså vi röda rosen Medlemmarna i röda rosen Vieneta Ledaren Merzan - Tara Kim Potter Hermionez-04- Ni Kaylin 4 jan, 2016 21:01 |
|
Kaylin
Elev |
Skulle vi ha ett hemligt språk??
Go Fuck yourself you damn cereal 4 jan, 2016 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. 4 jan, 2016 23:57 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. Får inte för föräldrarna... :'( kan vi inte köra en gruppuggla?? Go Fuck yourself you damn cereal 5 jan, 2016 00:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. Får inte för föräldrarna... :'( kan vi inte köra en gruppuggla?? Jo kan vi köra men då vill jag vara säker på att jag gör rätt har aldrig skickat gruppuggla förut nämligen 5 jan, 2016 00:09 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. Får inte för föräldrarna... :'( kan vi inte köra en gruppuggla?? Jo kan vi köra men då vill jag vara säker på att jag gör rätt har aldrig skickat gruppuggla förut nämligen Skriv bara i allas namn! Go Fuck yourself you damn cereal 5 jan, 2016 00:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. Får inte för föräldrarna... :'( kan vi inte köra en gruppuggla?? Jo kan vi köra men då vill jag vara säker på att jag gör rätt har aldrig skickat gruppuggla förut nämligen Skriv bara i allas namn! Ah men vill att vi väntar på att alla svarar så vi inte diskuterar bort de andra 5 jan, 2016 00:11 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. Får inte för föräldrarna... :'( kan vi inte köra en gruppuggla?? Jo kan vi köra men då vill jag vara säker på att jag gör rätt har aldrig skickat gruppuggla förut nämligen Skriv bara i allas namn! Ah men vill att vi väntar på att alla svarar så vi inte diskuterar bort de andra Sorry, men har en idé till en kod om inte du har det! Go Fuck yourself you damn cereal 5 jan, 2016 00:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skulle vi ha ett hemligt språk?? Ja för annars kommer de vita för lätt kunna spionera i vår tråd Har alla i röda rosen skype?? För vi skulle isåfall kunna ta samtal om språket i en grupp på skype för att lätt kunna diksutera det. Får inte för föräldrarna... :'( kan vi inte köra en gruppuggla?? Jo kan vi köra men då vill jag vara säker på att jag gör rätt har aldrig skickat gruppuggla förut nämligen Skriv bara i allas namn! Ah men vill att vi väntar på att alla svarar så vi inte diskuterar bort de andra Sorry, men har en idé till en kod om inte du har det! Uggla den 5 jan, 2016 00:16 |
|
Hermionez-04
Elev |
Det låter bra med en gruppuggla, så att inga i från vita rosen spionerar...
I'm writing this ironically. 5 jan, 2016 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen