-Så dålig på titlar- PRS med Mizzi!!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > -Så dålig på titlar- PRS med Mizzi!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Mizzi!!
Mall: Namn: Ålder: Kön: Krafter: Personligheter: Familj: Utseende: Övrigt: Min mall: Namn: Sara Hines Ålder: -Vad det nu blir- Kön: Kvinna/tjej Krafter: Flytta saker utan att röra dem, kan se i framtiden Personligheter: Lojal, Plugghäst, Spontan Familj: Mamma, hundarna Diamond och Dark, en kannin Sifo och två katter Clai och Clara Utseende: ![]() Övrigt: ![]()
26 dec, 2015 19:15
Detta inlägg ändrades senast 2015-12-26 kl. 19:30
|
|
Mizzi!!
Elev |
Namn: Johanna Dahl
Ålder: anpassad Kön: Tjej Krafter: Resa i tiden och förstelna föremål (inte folk) Personligheter: Rolig, glad, pluggis och Familj: Pappa och två katter Trasan och Juvel Utseende: Blond, bruna ögon och lite, lite fräknar Övrigt: Fan till The Black (kom BA på namnet till bandet) 26 dec, 2015 19:21 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 dec, 2015 19:30 |
|
Mizzi!!
Elev |
Johanna
~ Hon suckar och lutar sig bakåt. "Om man ändå kunde spola fram tiden" Hon sitter på en långvarig mattelektion, och för det mest brukar hon gilla matte men idag är hon inte i det stadiet. Hon somnade ca 03:00 i natt. Vilket inte gjorde det så bra för hjärnan att tänka ut alla svar i matteboken. " Men Johanna du som är i insatt i matte, hur är det?" Undrar läraren som förresten heter Sandra. " För lite somn..." Suckar hon. " Inte bra" mumlar Sandra och går längre bort i klassrummet. Under rasten går Johanna och möter upp Sara. Sara är en av henne mycke nära vänner och dom e ofta tillsammans. (Ta det inte fel) " Hej" Säger Johanna när Sara kommer fram till henne. " Hej, vi hade SO det var super roligt och ni?" Säger Sara. " Matte, men det gick inte bra för jag somna sent igår" säger hon. " synd, men kom vi går ut" säger Sara. Dom går ut och utanför regnar det, spöregnar bokstavligen. 26 dec, 2015 22:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
( kan du vara snäll att inte skriva det mi karaktär säger? Bli jobbigt)
Sara ______ Sara suckade när hon såg regnet. Varför just regn? Visst hon kunde annat det med tanke på att det var Oktober, men ändå! "Kom vi går in igen", säger hon och vänder sig om. "Varför somna du så sent?" ![]()
27 dec, 2015 17:20 |
|
Mizzi!!
Elev |
(AA absolut)
Johanna ~ " Det var en super bra film som gick på tv..." Säger Johanna. Hon tittar på Sara som har vänt sig för att börja gå. "Vänta" Säger Johanna och går ikapp Sara. 29 dec, 2015 09:48 |
|
Missy The Timelady
Elev |
29 dec, 2015 10:05 |
|
Mizzi!!
Elev |
Johanna
~ "Mm" mumlar Johanna. "Förresten börjar vi 13:30 igen 29 dec, 2015 11:06 |
|
Missy The Timelady
Elev |
29 dec, 2015 11:09 |
|
Mizzi!!
Elev |
Johanna
~~~~~ "Jag vet inte, säger jag" Fåf vi ens vara inne?" 29 dec, 2015 18:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > -Så dålig på titlar- PRS med Mizzi!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen