Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

öppen eller privat.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.

1 2 3 4
Användare Inlägg
klara23
Elev

Avatar


Är sugen på att rolla nått handling och om vad kommer vi på. Är alltid öppen för allt nästan.

13 dec, 2015 16:02

Borttagen

Avatar


Hej där, jag kan rolla.

13 dec, 2015 23:20

klara23
Elev

Avatar


Okej vad ska vi ta då? Rollar det mesta. Utan vågad kärlek.

14 dec, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


kunglig vs kunglig.
vampyr vs människa.
kentaur vs människa.
Syskon-kärlek.
flash.

14 dec, 2015 18:22

klara23
Elev

Avatar


Syskon Kärlek . Kan vara Kille.


Min pappa Fyller i dag han skulle ha blivit 63 år om han skulle ha levt.

14 dec, 2015 18:42

Borttagen

Avatar


Okej är tjej.
Men vi ska väl ha någon handling.

14 dec, 2015 18:45

klara23
Elev

Avatar


okej. men det går bra det med.

14 dec, 2015 18:48

Borttagen

Avatar


Jag tänkte något i stil med detta kanske.

De är två syskon men de bor på två olika håll i landet och på sin födelsedag så berättar deras fosterfamiljer att de har ett syskon och att det är dags för dem att återförenas.

14 dec, 2015 18:50

klara23
Elev

Avatar


Ja det låter bra.

15 dec, 2015 19:06

Borttagen

Avatar


Okej, du kan börja med mallen

15 dec, 2015 19:08

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppen eller privat.

Du får inte svara på den här tråden.