Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

jaems potter

Forum > Fanfiction > jaems potter

Användare Inlägg
bods168
Elev

Avatar


!Jaems Potter!
Det började med alla breven.
Då på dom stog det att jag börja på hogwors.
Gud vad jag blevglad när jag läste en avbreven.
Men när jag skulle till perrong 93/4 viste inte jag de låg så
jag behövde fråga runt.Men dom svarade bara en perrongen fins inte!
Men till sist hittade jag den.
Det var inte det letaste att hitta den men jag hittade den.
Men tur skulle Simon Krisken också gå in i perrong 93/4 så jag kände mig väldigt litten vid den longa tegen vägen!
När vi kom til andra sidan kom HOGWORS EXPRESEN!
-HOGWORS EXPRESEN KOMMER ,skrek simon.
vilken hytt kommer du sitta i simon?24,jag mend kom!
När hogworsexpresen åkte gick det ganska fort.
-Hur tror du det ser ut på hogwors?!
-jag vet faktist inte!!Men det ska bli kull att komma fram.
Nu var vi frame,tåget stanade och jag och simnon gick av.
-tänk vad fint det är här!sa jag.
vi gick till ett par båtar där kom en tant och sa setter i vasin bårt det får plats 3 i varge båt!
Sa hon till alla oss!

Älskar er figurskating

5 jun, 2011 17:24

Detta inlägg ändrades senast 2011-06- 7 kl. 14:45
Antal ändringar: 1

amanda1104
Elev

Avatar


bra men några stavfel

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 jun, 2011 17:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av amanda1104:
bra men några stavfel
Några av dom har ingen mellanrum.

6 jun, 2011 12:03

amanda1104
Elev

Avatar


Jag vill att du fortsätter skriva

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

7 jun, 2011 14:42

Siriusis
Elev

Avatar


*Hogwarts
*James
*av breven
*By the way, James Potter är renblodig, bör inte hans föräldrar veta var han ska ta vägen? :3

Hai

6 mar, 2013 10:36

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Bra,men hur känner han Simon?

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

6 mar, 2013 10:39

Forum > Fanfiction > jaems potter

Du får inte svara på den här tråden.