Prs. med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Privat rollspel mellan mig och Missy The Timelady.
Skriv inte i denna tråd om du inte är med i rollet. (hoppas att jag var tydlig) mall: Namn: Efternamn: Ålder: Familj: Bakgrund: Egenskap(fördel) : Story: Utseende: Övrigt: Namn: Alexander(Alex) Efternamn:Andreasson Ålder:13 Familj: Mamma Estrid 39 , Pappa Olof 43, syster Amanda 15 Bakgrund: Vi förlorade min storebror Erik den 12 december Egenskap(fördel) : Är bra på att förstå andra persoer Story: ~~ Utseende: Övrigt: Ganska lat person som gillar att spela schack. Namn: Emelie Efternamn: Rostén Ålder: 12 (fyller 13 den 29 December) Familj: Mamma, Pappa, katt Mirre Bakgrund: Min morfar dog 10 juli 2013 Egenskap(fördel) : Lyssnar och försöker alltid få andra att sluta bråka och bli glad Story: Först bode jag i en lägenhet, men den vart trång och vi flyttade då jag var och ett halvt, Åker på någon resa varge sommar. Utseende: Brunt halvlockigt hår som blir lockigare ju längre den blir, havsblåa ögon, 161 cm lång, Svarta glasögon (rekangel formade) Övrigt: Väldigt lat, Musik/youtube nörd, Ritar ast blir sällan fint, kan sällan ta emot komplimanger som jag inte tycker stämmer 5 dec, 2015 16:48
Detta inlägg ändrades senast 2015-12- 5 kl. 17:28
|
|
Missy The Timelady
Elev |
Namn: Emelie
Efternamn: Rostén Ålder: 12 (fyller 13 den 29 December) Familj: Mamma, Pappa, katt Mirre Bakgrund: Min morfar dog 10 juli 2013 Egenskap(fördel) : Lyssnar och försöker alltid få andra att sluta bråka och bli glad Story: Först bode jag i en lägenhet, men den vart trång och vi flyttade då jag var och ett halvt, Åker på någon resa varge sommar. Utseende: Brunt halvlockigt hår som blir lockigare ju längre den blir, havsblåa ögon, 161 cm lång, Svarta glasögon (rekangel formade) Övrigt: Väldigt lat, Musik/youtube nörd, Ritar ast blir sällan fint, kan sällan ta emot komplimanger som jag inte tycker stämmer. ![]()
5 dec, 2015 17:00 |
|
Borttagen
|
glömde att bevaka tråden=)
5 dec, 2015 17:27 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: damerna förstSkrivet av Borttagen: glömde att bevaka tråden=) Gör inget, du får starta 5 dec, 2015 17:52 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: damerna först Skrivet av Borttagen: glömde att bevaka tråden=) Gör inget, du får starta -.- Du får sluta med det där, jag vill att du ska börja -.- _____ Jag satt på sängen med en blyertspenna och ett ritblock. Jag ritade olika ögon, det enda jag var hyfsat okej på. ![]()
5 dec, 2015 17:53 |
|
Borttagen
|
jag satt och studerade natthimmelen tills klockan blen kvart i elva då jag skulle gå och lägga mig.
5 dec, 2015 18:02 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
Jag gick bort till ändan av min sägn och slog mig ner på den med en duns
5 dec, 2015 18:10 |
|
Missy The Timelady
Elev |
5 dec, 2015 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen