Snöbollar!
Forum > Off Topic > Snöbollar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aurora Borealis
Elev |
Hej! Fick nyss en skum(?) idé... Eller kanske bara rolig! Idk välj själv!
Men jag tänkte i alla fall att man här ska kasta en snöboll på pöd (PersonenÖverDig) Så skriv God Jul eller något och kasta en snöboll! Så vi får igång ett ordentligt "Fred-och-George-snöbollskrig" här iår! (Fast ta det försiktigt så ingen blir skadad God Jul /Piggelin02
29 nov, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Oki
29 nov, 2015 22:36 |
|
Borttagen
|
Då kastar jag på dig willi
30 nov, 2015 08:59 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 nov, 2015 09:25 |
|
Parseltongue
Elev |
Kul idé! Brukar aldrig få några snöbollar kastade på mig annars eftersom jag är så inaktiv, haha. Har kastat på Missy The Timelady!
30 nov, 2015 09:29 |
|
mugglarhanna
Elev |
Skrivet av Parseltongue: Kul idé! Brukar aldrig få några snöbollar kastade på mig annars eftersom jag är så inaktiv, haha. Har kastat på Missy The Timelady! Har kastat på dig! Sometimes, the prettiest smiles hide the deepest secrets. The prettiest eyes have cried the most tears and the kindest hearts have felt the most pain. 30 nov, 2015 09:34 |
|
Borttagen
|
Kastar
30 nov, 2015 10:17 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Kastar
30 nov, 2015 11:35 |
|
mugglarhanna
Elev |
Kastar
Sometimes, the prettiest smiles hide the deepest secrets. The prettiest eyes have cried the most tears and the kindest hearts have felt the most pain. 30 nov, 2015 11:37 |
|
Borttagen
|
Se upp mugglarhanna
30 nov, 2015 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen