Parle productions
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Parle productions
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Här är tråden Missy The Timelady
20 nov, 2015 20:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Startar :3
"Nej, NEJ GÅ INTE IN DÄR!" Skrek jag. Vi spelade Amenesia och klockan var runt 1 på kvällen. "Varför?" "FÖR ATT DU KOMMER DÖ!" Skrek jag, men det var försent. Daniel, figuren man var i spelet, hade redan blivit dödad. Kelly skrek och jag skrattade åt hennes ansiktsuttryck. ![]()
20 nov, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
Det hela var rätt kul. Vi var ett bra team. Amenesia skulle nog bli jättebra. Jag visste att jag såg rolig ut eftersom "Daniel" skrattade.
20 nov, 2015 20:41 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 nov, 2015 20:44 |
|
Borttagen
|
"Visst," så jag lite motvilligt och log.Vi stängde av kamerorna. Och jag gäspade. Det hade varit en lång dag. Mitt huvud bultade och kroppen skrek efter sömn.
20 nov, 2015 20:49 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 nov, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Mitt leende stannade kvar på läpparna. När det var min tur att gå in i badrummet tvättade jag snabbt bort sminket. Det kalla vattnet fick mig att bli lite alertare.
20 nov, 2015 21:56 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 nov, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
Jag kröp ner bredvid. Jag blundade och lät sömnen ta över.
21 nov, 2015 10:28 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Nästa morgon vaknade jag av en irriterande väckarklocka. Jag suckade då jag såg att den bara var 7 på morgonen. Jag klickade på Snooze och somnade om.
![]()
21 nov, 2015 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen