Prs Kallamina - Sushi
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Kallamina - Sushi
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
18 nov, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD
18 nov, 2015 21:46 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då?
18 nov, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 18 nov, 2015 21:48 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 4 var eller 4 tillsammans alltså typ 2 var. ^^'
18 nov, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 4 var eller 4 tillsammans alltså typ 2 var. ^^' hm 4 var tänkte jag 18 nov, 2015 21:50 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 4 var eller 4 tillsammans alltså typ 2 var. ^^' hm 4 var tänkte jag Ok låter bra ^^ Mall?
18 nov, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 4 var eller 4 tillsammans alltså typ 2 var. ^^' hm 4 var tänkte jag Ok låter bra ^^ Mall? mallen kan väl vara typ Namn: Ålder: Kön: Varelse: Utseende: Familj/Backgrund: Övrigt: 18 nov, 2015 21:53 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 4 var eller 4 tillsammans alltså typ 2 var. ^^' hm 4 var tänkte jag Ok låter bra ^^ Mall? mallen kan väl vara typ Namn: Ålder: Kön: Varelse: Utseende: Familj/Backgrund: Övrigt: Yupp, blir bra ^^ Börja du
18 nov, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: jag undrade faktsikt lite varför det tog en sådan tid XD Hahahahahahahahaha, xD xD xD xD Så ska vi göra mallar då? Självklart ^^ vi får välja några av våra varelser som ska vara huvudkaraktärer så typ 4 huvudkaraktärer var kanske? 4 var eller 4 tillsammans alltså typ 2 var. ^^' hm 4 var tänkte jag Ok låter bra ^^ Mall? mallen kan väl vara typ Namn: Ålder: Kön: Varelse: Utseende: Familj/Backgrund: Övrigt: Yupp, blir bra ^^ Börja du kommer ta en tid...läger upp mina mallar i morgon då jag orkar tänka 18 nov, 2015 21:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Kallamina - Sushi
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen