Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elderwand
Elev |
Om du fick välja en valfri karaktär/karaktärer från Harry Potter, vem skulle du välja och varför? Vad skulle ni göra?
(NOTE: Vi utgår ifrån att ingen har dött eller att ingen är tillsammans osv.) Jag skulle antingen välja hela Weasley familjen, för att de verkar så härligt mysiga att umgås med och varje person i den familjen är en sann personlighet. Jag tror verkligen inte att jag skulle få tråkigt 1 sekund. Eller skulle jag välja Marodörerna, eller bara Trion. Att bara få umgås med dem skulle vara urcoolt!
3 jun, 2011 22:31 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
3 jun, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
Fred och george
3 jun, 2011 22:38 |
|
Katla
Elev |
Luna Lovegood. That's my girl!
♏︎ 3 jun, 2011 22:40 |
|
SillyJokes
Elev |
Luna eller Fred och George. Kan inte bestämma mig.
Mina framtida barn ska inte behöva äta upp sina grönsaker, men jag kommer fan tvinga dem att läsa Harry Potter! 3 jun, 2011 22:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Trion, hell yeah! Sådan guldvärd vänskap är svårt att hitta (dock har jag ju en sådan vänskap med dig, Elvira, hehe. Vi kan bli en femgrupp
3 jun, 2011 22:48 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Trion, hell yeah! Sådan guldvärd vänskap är svårt att hitta (dock har jag ju en sådan vänskap med dig, Elvira, hehe. Vi kan bli en femgrupp Yäy : D (Tack för att jag får vara med, dude
3 jun, 2011 22:50 |
|
soratanaka
Elev |
Severus fucking Snape.
Skulle vara så himla härligt att: i) Spela schack med karln ii) Snacka med karln iii) Lära mig Trolldryckskonst av karln iv) Vara nära karln v) Få karln att skratta vi) Krama om karln vii) Dricka kaffe/te med karln viii) Gråta mot karlns axel ix) Låta karln gråta mot min axel x) ****** med karln. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 jun, 2011 22:50 |
|
childhoodlight
Elev |
3 jun, 2011 22:53 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av soratanaka: x) ****** med karln. Okej, detta är en evig diskussion i klassrummet bland mina vänner och mig. Snape skulle jag aldrig klara av att vara med i sängen, no way!
3 jun, 2011 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen