Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vill någon rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > vill någon rolla

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan, jag vill rolla med någon.
det kan vara vänskap....kärlek.
Vad som helst, nästan i alla fall så länge det inte är för våldsmat och inte är varuvlar.


snälla läs inte om ni inte kan rolla.

9 nov, 2015 20:23

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > vill någon rolla

Du får inte svara på den här tråden.