Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan, jag vill rolla med någon person som helst är inne ofta.
och jag vill rolla med någon som faktiskt kan tänka sig att rolla kille.
eller någon som kan tänka sig att rolla kärlek mellan tjej och tjej.

24 okt, 2015 18:09

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla

Du får inte svara på den här tråden.