Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat Roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Roll

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Här är tråden ellisen05

23 okt, 2015 16:17

ellisen05
Elev

Avatar


Vad bra

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

23 okt, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


Här är mallen:
Namn:
Ålder:
Elevhem:
Familj:
Utseende:
Personlighet:
Svagheter:
Styrkor:
Gillar:
Ogillar:
Blod:
Övrigt:

Hur många personer ska vi ha? ellisen05

23 okt, 2015 17:26

ellisen05
Elev

Avatar


En var? Är vanast så.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

25 okt, 2015 11:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av ellisen05:
En var? Är vanast så.

Ok!

25 okt, 2015 13:02

ellisen05
Elev

Avatar


Kan inte göra mall nu, gör den ikväll.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

25 okt, 2015 13:31

Borttagen

Avatar


Här är min:

Namn: Tyra Martin
Ålder: 11
Elevhem: blir tilldelad när hon kommer till Hogwarts, för vi kör ända från tågstationen va?
Familj: mamma, storasyster Tanja 14 år
Utseende: Blond, blåögd, ganska smal och kurvig för sin ålder
Personlighet: Lite Kaxig, smart, modig
Svagheter: Hon rusar hellre mot faran än att springa ifrån den
Styrkor: Hon är inte feg på något sätt
Gillar: Att alla killar glor efter henne och pygmepuffar
Ogillar: Allt som har med tomat att göra och att hon har svårt att få vänner som inte bara är vän med henne för att hon är populär.
Blod: Renblod
Övrigt: Hon har varit ganska bortskämd hela sitt liv och vill gärna fortsätta ha det så.
ellisen05

25 okt, 2015 14:22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Roll

Du får inte svara på den här tråden.