[PRS]Like Love
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS]Like Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Missy The Timelady, hur blev det nu? Vem är tjej och vem är kille??
Mall: Namn: Kön: Ålder: Utseende: Personlighet: Övrigt: ^Blir den bra?? 21 okt, 2015 21:52 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Namn: Axell Abersson
Kön: Kille Ålder: 15 (vad vill du?) Utseende: Kolsvart hår som är rätt fluffigt, har alltid i gelé (det geter så va?) i håret så att det står lite upp (inte som tuppkam men lite uppåtstående), lite mörkare hy och svarta ögon. Lång och brukar alltid bära skjorta/armlöskofta. Personlighet: Glad, pratsam, Rolig, Blir lätt sjuk Övrigt: Han älskar djur och har tre familje katter samt en egen hund och två kaniner. ![]()
21 okt, 2015 21:56 |
|
Borttagen
|
21 okt, 2015 22:19 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 okt, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
Visst!^^
_________________ Regnet slog emot taket när jag vaknade. Jag fumlade ut ur sängen för att sätta på mig kläder. 21 okt, 2015 22:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
En ringsignal, en enda ringsignal och jg for upp som en raket. Varför vart jag aldrig vann vid väckarklockans signal, varför valde hag just DEN? Den var tjutande, öronbedövande och sådant. Kag suckade och börja välja kläder.
![]()
21 okt, 2015 22:34 |
|
Borttagen
|
Hängdlebyxor och en blus. Det var väldigt snyggt.
Dörren till köket knarrade när jag öppnade den. På bordet låg en lapp där det stod: 'Var tvungen att åka. Kommer hem sent ikväll, mat finns i kylen. Älskar dig. //Mamma' 21 okt, 2015 22:47 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skjorta kanske? Jag har ju den svarta T-shirten nu... tänkte jag och börja rota i garderobern. VART ÄR DEN! Åh skit! Mamma måste ha lagt den i tvätten! Aja får väll bli den svarta T-shirten, och, och... Den gråa koftan!
![]()
21 okt, 2015 22:54 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och gick ut i hallen, satte på mina skor och gick ut.
21 okt, 2015 23:01 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag gick in till badrummet, tog en snabbdusch och försökte få håret till det vanliga, eller som en hel del tjejer i klassen föreslog att beskriva håret, fluffigt. Jag gick med och åt en frukost, borsta tänderna innan jag drog på mig skor och en jacka. Jag fick springa för att hinna till bussen för att sedan hinna till skolan.
![]()
21 okt, 2015 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen