Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Någon som är intresserad att rolla HP med mig?

18 okt, 2015 13:02

Borttagen

Avatar


Visst

22 okt, 2015 16:24

Borttagen

Avatar


Jätte bra.

22 okt, 2015 16:24

Borttagen

Avatar


Hur vill du rolla?

22 okt, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


Ja mitt favoritintresse inom HP är kärlek mellan lärare och elev.

22 okt, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


Okej då kör vi på det

22 okt, 2015 16:27

Borttagen

Avatar


Okej.
Men jag vill helst vara läraren

22 okt, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Okej. Ska vi göra mallar?

22 okt, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Ja, men jag har förslag på olika handlingar

22 okt, 2015 16:31

Borttagen

Avatar


Berätta

22 okt, 2015 16:31

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP

Du får inte svara på den här tråden.