Rollspel någon?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel någon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wolf
Elev |
Jag skulle vilja rolla med någon. Helst över fjorton år, men det är inte nödvändigt såvida du skriver bra. Jag gillar långa inlägg, men det är inget måste. Så länge du skriver mer än en mening. Jag har en idé, men diskuterar den gärna genom att uggla. Det jag har planerat är åt sci-fi hållet. Om du inte gillar det kan vi planera något annat tillsammans. Uggla mig om du är intresserad.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 17 okt, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Jag?
18 okt, 2015 14:10 |
|
Wolf
Elev |
Uggla mig så pratar vi om det. c:
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 okt, 2015 14:34 |
|
Borttagen
|
Kan inte, finns ingen meddelande funktion när an trycker på din användare.
18 okt, 2015 14:37 |
|
Wolf
Elev |
Vänta då, jag ugglar dig.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 okt, 2015 14:41 |
|
Borttagen
|
Japp
18 okt, 2015 14:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel någon?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen