Vad tycker ni om Julian Assange?
Forum > Off Topic > Vad tycker ni om Julian Assange?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nastesia
Elev |
Hej hej
Jag visste inte var jag kunde skicka det så jag hoppas att det är okej ! Vad tycker du ni Julian Assange? Vill ni att han ska dömas i Sverige eller inte ? Jag är bara nyfiken För dem som inte känner honom : https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Julian_Assange
8 okt, 2015 13:19 |
|
Borttagen
|
vet faktiskt inte
8 okt, 2015 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen