Ordlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan alla mugglisar!
Det har är en tråd där jag t.ex skriver "hej" och så skriver nästa "ej" osv. Man kan bara skriva ett nytt ord i samma ordning som det stod i det förra ordet. Så här: 1: Kanske 2: Kan Fattar ni? Då börjar vi! Själv 4 okt, 2015 14:30 |
|
Meowsy
Elev |
4 okt, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
OK.
4 okt, 2015 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen