Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


hejsan någon vänlig själ som är intresserad av att rolla med mig?

4 okt, 2015 11:48

Menyria
Elev

Avatar


Jag e intresserad! \(^u^)/

When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang

5 okt, 2015 14:44

Borttagen

Avatar


Jätte bra.

5 okt, 2015 14:45

Menyria
Elev

Avatar


Vad för typ av rollspel vill du spela?

When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang

5 okt, 2015 14:48

Borttagen

Avatar


Kärlek oftast

kunglig vs fattig.
Kunglig vs kunglig.
Vänskap mellan drake och människa.
Sjöjungfru vs människa
Vampyr vs människa.
Indian flicka vs stadspojke.
Halvdan vs människa


Vs betyder kärlek mellan de två

5 okt, 2015 15:06

Menyria
Elev

Avatar


Ja jag tycker också mest om kärleks rollspel! Men typ vampyr vs människa eller Indian flicka vs stadspojke? De två lät mest intressant

When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang

5 okt, 2015 15:25

Borttagen

Avatar


Okej, jag gillar mer det andra alternativet, men jag rollar så sällan tjej och undrar om du kan tänka dig vara killen i så fall?

5 okt, 2015 15:29

Menyria
Elev

Avatar


alltså indiangrejen? ^^ Ja jag kan vara kille!

When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang

5 okt, 2015 15:35

Borttagen

Avatar


Ja, indangrejn.
Bra.

Jag har en liten handling på den, men jag vet inte om det är särskilt bra.

5 okt, 2015 15:43

Menyria
Elev

Avatar


Okej good! ;3 ja de e bara att berätta så kan vi ändra om det skulle va något som vi vill ändra på? Jag kan ju komma med förslag sen också!

When we reach our lowest point we are open to the greatest change-Avatar Aang

5 okt, 2015 15:55

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla

Du får inte svara på den här tråden.