hg rp Remus Granger och Shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hg rp Remus Granger och Shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
3 okt, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
GOOODD!
Mallen: Namn: Distrikt: Utseende: Ålder (12-18 ) : Styrka (Max tre) : Svaghet: Familj: Frivillig isåfall varför?: 3 okt, 2015 21:11 |
|
Shadow of hope
Elev |
Namn: Ty Nightwell
Distrikt: 4 Utseende: normal lång, brunt hår som ofta täcker hans hans blå-grå ögon. Ålder (12-18 ) :17 Styrka (Max tre) : snabb, vältränad, bra på att fiska Svaghet: för snäll Familj: hans mamma är död, hon dog av en sjukdom för några år sedan. Hans pappa lever fortfarande men är oofta upptagen med jobb och åker iväg på långa fiskresor Frivillig isåfall varför?: var inte frivillig.
3 okt, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
Namn: Amy Doria
Distrikt: 7 Utseende: kort, brunt kort hår, svarta ögon Ålder (12-1 Styrka (Max tre) : snabb, bra på att klättra, väldigt bra i att hantera pilbåge Svaghet: Tål inte att se skadade/döda och 'äckliga' sår. Familj: Mamma, Pappa, Storasyster Frivillig isåfall varför? : Frivillig för att hedra sin döda storebror som dog i förra Hungerspelet. ------- Börjar du da? 3 okt, 2015 21:57 |
|
Shadow of hope
Elev |
oki
Ty satt på tåget till årets Hungerspel. Han hade fortfarande svårt att fatta att han blev en av de som ar tvungen att vra med i Hunger games. Han visste att han inte skulle klara det här han skulle troligen aldrig komma hem igen...
3 okt, 2015 22:00
Detta inlägg ändrades senast 2015-10- 3 kl. 22:05
|
|
Borttagen
|
Kör i jagperspektiv, det är lättas att hålla koll då
3 okt, 2015 22:03 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 okt, 2015 22:06 |
|
Borttagen
|
Oki
3 okt, 2015 22:09 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 okt, 2015 22:09 |
|
Borttagen
|
Sorry
Jag satt på sängen. Tom inombords. Minnet om hur jag hamna här var starkt. Det hade börjat med slottern. "Den manliga är; Damin Aborsity!" Den stora 16 Åriga killen gå fram, men på skakiga ben som var ovanligt för honom. Ingen var frivillig, alla andra ville väll ha bort honom. "Och den kvinnliga är Kattalin Drili!" Den 13 åriga tjejen, gick fram. Jag kännde henne inte så bra men när Dolima fråga om det fanns en frivillig ropa jag ut mitt namn innan jag klev upp på sen. Och nu satt jag här, påvägg till början av mitt öde. 3 okt, 2015 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen