Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs elly lovegood och Piggelino

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs elly lovegood och Piggelino

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Här är tråden elly lovegood

Mall:

Namn:
Ålder:
Utseende:
Övrigt:

Jag är gärna tjej.. Dd?

29 sep, 2015 20:47

Borttagen

Avatar


Namn: Hugo Weasely
Ålder: 15 år

Utseende: Mörkrött/Kastanjerött hår som är tjockt och ofta hamnar i de snälla och ganska mystiska, Isblå ögonen, som kantas av svarta ögonfransar. munnen är röd och ler ofta ett svagt, snett leende. Kroppen är slank och smidig, men inte så muskulös. huden är relativt solbrun och ansiktet är, till hans sorg helt fritt från fräknar.

Familj: Mamma: Hermione Weasley. Pappa: Ronald Weasley. Syster: Rose Weasley

Personlighet: Snäll och blyg. svår att komma in på livet. Väldigt trogen mot de han kallade hans vänner. Han är ganska mystisk och frustrerande för att man inte alltid förstår sig på honom. Mycket tålamod med små barn men Kort stubin om någon är elak mot honom eller hans vänner. Inbyggd försvars reflex.

Övrigt: Älskar godis och är med i Ravenclaw

Du kan vara tjej piggelino

29 sep, 2015 21:04

Detta inlägg ändrades senast 2015-09-30 kl. 18:03
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Tack vad snällt!

Namn: Minoa Sunburn
Ålder: 15 år

Utseende: Midjelångt mörkbrunt hår. I solen ser det lite guldröd aktigt ut. Ögonen är chokladbruna och kanska stora. Hon är ofta glad.

Familj: Mamma: Alicha Sunburn, Pappa: Martin Sunburn

Personlighet: Äventyrs lysten och ofta glad. Väldigt vacker och populär hoss många. Hon är abissiös med skolarbetet och sköter det ordenkligt men tar det inte på blodigt allvar.

Övrigt: Tillhör griffindor

elly lovegood

30 sep, 2015 06:31

Borttagen

Avatar


Ska jag börja? om jag ska det så:

Jag går mot perongen då jag får syn på mina kusiner Victorie, Louise och Dominqe. Jag ler och vi går tillsammans in på perrongen och säger hejdå till våra föräldrar och hoppar på. Jag känner en extrem frihet med att vara på väg mot hogwarts.

22 okt, 2015 17:32

Borttagen

Avatar


Jag och min bästa kompis Lanya sitter i vår kupe och pratar och skrattar. Lanya har varit i Italien under sommaren så vi har inte setts på evigheter. Så mycket fniss att ta igen! Vi köper godis från godisvagnen. Varsin påse bb-bönor.
Vi prövar modigt dem med konstiga och ont anade färger som brun och blå.....

22 okt, 2015 20:39

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs elly lovegood och Piggelino

Du får inte svara på den här tråden.