Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rollspel?? :-)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel?? :-)

Användare Inlägg
swagqueen00
Elev

Avatar


tjenis!

vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!!

adjö ))))

noodle

23 sep, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av swagqueen00:
tjenis!

vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!!

adjö ))))

Vad kan du tänka dig :3?
*tar fram en penna och ett anteckningsblock*

23 sep, 2015 21:21

swagqueen00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av swagqueen00:
tjenis!

vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!!

adjö ))))

Vad kan du tänka dig :3?
*tar fram en penna och ett anteckningsblock*


uh lite vad som helst, har du några ideér?? :-)

noodle

23 sep, 2015 21:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av swagqueen00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av swagqueen00:
tjenis!

vill du rollspela ngt så får du gärna skriva här m mig, om du har någon idé så är det uppskattat!!

adjö ))))

Vad kan du tänka dig :3?
*tar fram en penna och ett anteckningsblock*


uh lite vad som helst, har du några ideér?? :-)


Kan skriva i uggla..

25 sep, 2015 20:26

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel?? :-)

Du får inte svara på den här tråden.