Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Known People [PRS]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Known People [PRS]

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Remus Granger

Så, tänkte sätta hit vad vi sa...
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Oki...
Vad ska det handla om?

Blandade fandoms XD

Vilka?

Harry Potter
Ehm... 1D...?

Och hur i hela friden ska både HP och 1D i ett rollspel gå ihop?XD

Hur ska JAG veta DET?
Om det ska vara så vilka fandoms skulle du vilja köra i?

Vi hade kunnat köra med kändisar bara...?
Och skapa typ oss själva fast äldre osv?
Och kanske ett eget med HP?

Kändisar låter bra! Men alltså tänkte du att vi är vän med kändisar eller att vi är kändisar?

Att vi är vän med dem! Och blir kändisar eftersom!
Vi skulle kunna ha med kärlek...
Jag sa inget!

Vi kan typ köra att vi är normala mäniskor som blirvän med kändis(ar) och blir själva kändisar igenom nåot sätt. Och sedan kan vi säga att man blir kär i en av kändisarna och lite sådant där

Yus!
Men vi får vara typ minst 18 år då xD

Jupp!
två tre saker:
1. Trots att vi kör kärlek kör vi inte 15+
2. Vilka kändisar kör vi med?
3. Mallar????

1. Nej självklart inte, men kyssar? (Moa är officielt den mest skumma personen alive)
2. Ska vi rabbla upp?
Spoiler:
Tryck här för att visa!1D och deras fv's, PewDiePie, danisnotonfire, amazingphil, CutiePieMarzia, Justin Bieber, Taylor Swift, Katy Perry, Avicii. Vilka mer?

3. JA, vem fixar?

1. Det fungerar. Jag är inte direkt den bästa i romantik
Spoiler:
Tryck här för att visa!det beror till 99% på att jag aldrig har vart i förhållande

2. Kan vi köra Danisnotonfire och Amazingphil
men bara om jag får Phil
3. Du kanske?

1. BRA
Spoiler:
Tryck här för att visa!Inte jag heller

2. Sure. Men vi kan väl ha med de andra också? PLZ!
3. Visst!
4. Ska vi köra på engelska eller svenska? Det blir mer "real" om vi körpå engelska.

2 (japp vi börjar där). Hur menar du med andra? (Jag har aldrig sett PewDiePie eller CutiePieMariza)
3. GOOOD! Skapar FU tråden också eller?
4. Alltså jag är inte så bra i Engelska men det är OK, jag har Google och den kunskapen jag. Fast förvänta dignitet att stavningen kommer bli korrekt hela tiden.

2. Att vi har med dem i story? (Har du inte sett dem? Härmed tvingar jag dig att kolla in dem! Börja med det YouTube - klippet med dem på min sida!)
3. Visst!
4. Jag kan skriva på engelska men den kommer dock bli väligt ogrammatiskt! Men då borde det ju funka x)

2. Vi kan ha med dem! Men alltså jag vet vad vem PewDiePie är men han gör inte direkt sådana videos jag gillar
3 (kan vi hoppa över)
4. Bra kommer inte bli så bra i grammatik och stavning men HEY det kommer gå OK iallafall


Mall:
Name:
Age:
Height (centimeter
Look (picture
Look (words
Crush:
Personalities:
More:


^Okej?

22 sep, 2015 22:53

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Known People [PRS]

Du får inte svara på den här tråden.