Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


hejsan, är det någon som är intresserad av att rolla med med mig?

Detta är det jag mest rollar.

Kunglig vs tjänare/slav/fattig. ( förbjuden kärlek)
Kunglig vis kunglig.
Yugioh.
Vampyr vs människa ( twilight vampyr)
Sjöjungfru vs människa.
Jag rollar även HP fast då är det med om förbjuden kärlek mellan lärare och elev

17 sep, 2015 18:46

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rolla

Du får inte svara på den här tråden.