Roll med GinevaraGranger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll med GinevaraGranger
|
Borttagen
|
GinevaraGranger
Mallen:
Namn:
Ålder:
Gillar:
Ogillar:
Personligheter:
Blod:
Utseende:
Bakgrund:
Familj:
Övrigt:
Min mall:
Namn: Diana Hope
Ålder: 15
Gillar: Sjunga, Dansa, vara i skogen
Ogillar: Mobbare, Stora grupper
Personligheter: Blyg, Rolig, smart, vänlig
Blod: Mugglarfödd
Utseende:  DEN MED RANDIG TRÖJA! Dessutom långväxt
Bakgrund: När hon föddes dog hennes mamma, hennes pappa är i fängelse.
Familj: (Fosteramilj) Mamma Lindy, Pappa Albin och deras treåriga barn Alice
Övrigt: Hon kallas Didi, Mår lätt dåligt.
9 sep, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Namn:Alicia Reainglish
Ålder:15
Gillar: Skogen, Kompisar, Skolan
Ogillar:Våld, ensamhet
Personligheter: Logisk, Trevlig, tuff/kaxig
Blod:Halvblod
Utseende: Rödhårig,Normal lång,normal byggd
Bakgrund:Bor bara med sin mamma då hennes pappa stack när hon föddes
Familj:Mamma
Övrigt: Spelar ofta svag när hon egentligen är stark
9 sep, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
Bra staratr vi vid Hogwarts expressen?
9 sep, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
JAG STARTAR!
_____________________
Jag stod på Perrongen helt själv, eller tja jag var inte själv. Massa människor var runt, fast ingen i min fosterfamilj var där. Jag suckade och gick mot tåget.
9 sep, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag måste skynda mig nu.Tåget går om två minuter och jag är inte på perrongen en!
9 sep, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i en kupé, det fanns märkligt nog en helt ledig.
9 sep, 2015 22:05
|
|
Borttagen
|
Tåget går i samma sekund som jag är på tåget. "phu jag hann." tänker jag och drar en lättnadens suck innan jag går och letar efter Didi.
10 sep, 2015 08:02
|
|
Borttagen
|
Tåget hade redan startat. Jag vart orolig om Alicia inte kommit på. Men precis då öppnades kupe dörren och Alicia kom in.
"Hej!" sa jag.
10 sep, 2015 08:14
|
|
Borttagen
|
"Phu! Jag hann med tåget" tänker jag innan jag går för att leta rätt på Didi. Det tar inte lång tid alls förrens jag hittar till hennes kupé.Jag kliver in genom dörren samtidigt som hon säger:
"Hej"
"Hej" Svarar jag glatt och slänger mig runt hennes hals.
10 sep, 2015 20:01
|
Du får inte svara på den här tråden.