zodiac cirkeln
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> zodiac cirkeln
|
Borttagen
|
Privat rollspel med Sushi
Riven steg av planet och såg sig omkring han suckade varför skulle det här hjälpa att flytta till ett nytt land ??. Han kommer ju ändå må dåligt här också på grund av rykten.
" Riven min pojke " sa hans far och log han kramade om honom.
" Pappa mår skit " sa Riven
" Du allt kommer bli bra " sa hans far och log han förde Riven till sin bil och körde hem Riven till sig. Riven såg på huset det var vitt och stort och låg i ett fint kvarter.
" I eftermiddag börjar du din nya skola " sa hans far. Riven suckade han ville inte börja någon ny skola egentligen men kände att han ville ge det nya landet en chans.
1 sep, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Kaiya var på sitt rum & håll på att göra sig i ordning för skolan. Hon suckade lite lätt men visste att det inte gick att strunta i skolan utan en bra anledning.
Hon gick ner till köket för att göra i ordning lite frukost till sig själv. Hon såg sig omkring då hon märkte att ingen var där än.
"De andra sover nog fortfarande" mumlade Kaiya för sig själv & började att göra i ordning en macka med ost, skinka & ägg. Hon hällde även upp ett glas apelsinljucie.
Kaiya började att tänka på vad läraren hade sagt. En ny elev skulle börja klassen.
Kaiya log lite grann.
"Hoppas han eller hon är trevlig" sa Kaiya till sig själv & tog en tugga av mackan.
1 sep, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Riven gjorde i ordning sitt rum då han kom in i huset han suckade allt så nytt allt så annorlunda nu så gällde det att ha skoluniform och allt.
1 sep, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
Gin kom ner för trappan. Hon såg lite tveksamt mot Kaiya men sa inget. Gin gjorde i ordning sin frukost som var varm choklad & en macka med ost på.
"DU har sån tur Gin." sa Kaiya & såg mot en överaskad Gin.
"Vad menar du med tur?" frågade Gin osäkert.
"Du behöver inte gå till skolan" sa Kaiyla & åt en till bit av sin macka.
"Kallar du det för tur?" Frågade Gin & sukcade lite lätt.
Kaiya rykte på axlarna.
& ställde undan sin disk.
1 sep, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
Takumi kom ner han gjorde i ordning frukost en bra frukost och satte sig vid bordet.
" Hur mår du ??" Frågade Takumi och såg på sin syster Gin. Han ville hålla koll på hur hon mådde varje dag.
1 sep, 2015 22:25
|
|
Borttagen
|
in vände sig om & log mot sin bror.
"Jag mår bara bra. Lite trött kanske men skäner mig frisk...typp" sa Gin
Gin åt upp sin frukost & ställde undan muggen hon hade användt.
2 sep, 2015 06:45
|
|
Borttagen
|
Takumi nickade och skrev ner det han gick sedan till sitt arbetsrum för att arbeta lite. Beställa hem nya medeciner och sånt. Han gäspade och loggade in på datorn.
2 sep, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
Gin slutade att le.
"jag ska försöka gå till skolan oavsett om Takumi vill det eller inte" sa Gin till sig själv & gick upp på sitt rum för att packa
2 sep, 2015 07:09
|
|
Borttagen
|
Riven såg på klockan
" Jag vill börja nu "sa Riven
" Men " sa hans far
" om jag inte börjar nu vill jag inte börja alls " sa Riven som var klar för skolan. Hans far suckade och körde honom till skolan.
2 sep, 2015 07:11
|
|
Borttagen
|
Kaiya & Kiba var redan i skolan. Kiba gäspade lite lätt.
"Varför kan inte skolan börja på eftermiddagen?" frågade Kiba sömnigt.
Kaiya skakade på huvudet.
"För annars skulle vi inte sluta förens sent på kvällen dummer" sa Kaiya.
2 sep, 2015 07:15
|
Du får inte svara på den här tråden.