Rolla med mig:D Fall inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DessDraw
Elev |
Hejsan!
Nu ska vi rolla så det ryker!!! Titel: Fall inte Antal rollare: 4 Antal med (som rollar nu) : 3 Handling: T1, T2 och T3 är bästa vänner sen de började skolan. Så kommer det en ny kille till klassen, K1 (nya killen) och T1 börjar bli väldigt bra vänner. Och de träffas allt oftare. De träffas vid Kvartsstupet och pratar om allt med varanndra. Men kan de vara säkra på att ingen av de faller ner till avgrunden? Hur ska T1 kunna berätta för T2 och T3 att hon är med K1? Det rollas fram. Roller: T1: Astrid Blomberg (DessDraw) T2: Siri Larsson (The trumpet wich) T3: Serenity Tireen (Phosho) K1: K2: Jack Harness (Remus Granger) Min mall: Namn: Astrid Blomberg Ålder: 12år Utseende: Brunthår, havsblå ögon, lite lockigt hår. Familj: Mamma Bor: Stuga utanför stan Favoritmat: Caesarsallad Husdjur: Mopsen Hala, marsvinet Bue Övrigt: Hon är bästa vän med T2 och T3. Astrid har astma, hon älskar turkos. Så det var nog allt! Hoppas ni vill vara med!! ![]() Det här är Astrid!! P.S. Jag kan starta rollspelet om ni vill! Edit; La dit en till roll!!! ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 11:30
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 19:01
|
|
Phosho
Elev |
Är med, ska jag vara T1 eller K1?
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 16:45 |
|
DessDraw
Elev |
Ni får skriva eran roll och bestämma själva vilken ni vill vara!
Över: Bestäm själv! Glöm inte att göra en mall bara ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 16:59
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 17:03
|
|
Phosho
Elev |
Okej!
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 17:02 |
|
DessDraw
Elev |
Toppen
♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 17:04
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 17:40
|
|
Phosho
Elev |
Karaktär:
Förnamn: Serenity Efternamn: Tireen Utseende: Långt, silverblont hår, stora klarblå ögon, smal, ganska blek, normallång och har ofta på sig vita klänningar eller kjolar. Familj: hennes mamma Selene, som för tillfället är sjukskriven och två katter, Soline och Seratemis. Död pappa. Bakgrund: Serenitys familj flyttade till Sverige från England när hon var tre år gammal. Hennes mamma var hälften japansk, hälften engelsk. Hennes far var kvarts svensk och resten engelsk. När Serenity var sju år skaffade den lilla familjen katterna Soline och Seratemis. Året därpå dog hennes pappa i en flygplanskrasch och Serenety och hennes mamma fick flytta ut från deras stora hus in i en lägenhet. Hennes bästa vänner i hela världen är Astrid och Siri. Ålder: 13 år (ett år äldre än Astrid och Siri) Födelsedag: 30 juni Bor: En trea nära centrum. Favoritmat: Gyoza (traditonella japanska ångande köttknyten), lövbiff och odango (japansk maträtt). Favoritämne: Bild, Musik och kemi. Hatämne: Drama, Biologi. Personlighet: Vänlig, romantisk, ivrig, pratglad, blyg, lite klumpig, lätt sårad, positiv, elegant, söt, ganska populär, Lugn och rolig. Övrigt: Serenity skjuter pilbåge på fritiden och går på både tecknarkurs och sånglektioner. Hennes dröm är att bli serietecknare i Japan. Hon ritar större delen av sin fritid om hon inte umgås med sina vänner eller sin mamma. Utseende, fast lite yngre och i vanliga kläder: http://vignette3.wikia.nocookie.net/sailormoon/images/d/d8/Princess_Serenity_in_the_Manga.jpg/revision/latest?cb=20120617031807 Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 17:39
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-24 kl. 15:51
|
|
DessDraw
Elev |
Vad bra! Jag skrev upp din roll
♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 17:42 |
|
Phosho
Elev |
Bra! När kommer the trumpet witch's biografi?
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 17:44 |
|
DessDraw
Elev |
Men, då ska vi bara vänta på att The trumpet wich ska göra sin karaktär och så behöver vi en till som vill rolla killen, sen är det bara att börja
Över: Vet inte riktigt ._. Men den kommer nog snart ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 17:45 |
|
Borttagen
|
Här kommer mallen till T2!!
Min mall: Namn: Siri Larsson Ålder: 12 år Utseende: Rakt, blont hår & blåa ögon Familj: Mamma, pappa & lillasyster Bor: En lägenhet i stan Favoritmat: Tacos Husdjur: Hamstern Rut Övrigt: Hon är bästa vän med T1 och T3 och hon älskar lila! ![]() Jag vet, det är lite orealistiskt med bilden, att hon är 12 år, men det får vara. 23 aug, 2015 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen