Öppet Fantasyrollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Fantasyrollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan! Jag och JossiMarauder har bestämt för att göra ett Fantasyrollspel.
Är någon intresserad av att vara med? Mallar: Spoiler: Tryck här för att visa! 21 aug, 2015 22:40
Detta inlägg ändrades senast 2015-09- 1 kl. 18:15
|
|
JossiMarauder
Elev |
Jupp vill nån gå med?
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 18:58 |
|
Borttagen
|
JossiMarauder Kan du göra mall?
22 aug, 2015 22:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Namn:
Kön: Ålder: Familj: Personlighet: Styrkor (max 3) : Svagheter (minst 2) : Bakgrund: Bästa vapen: Sämsta vapen: Utseende: Klädsel: Packning: Övrigt: So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 22:40 |
|
Lilamupp
Elev |
Är det nån speciell plot?
22 aug, 2015 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lilamupp: Är det nån speciell plot? Vad är plot? #förvirrad 22 aug, 2015 22:42 |
|
Lilamupp
Elev |
Någon handlingish grej :' 22 aug, 2015 22:53 |
|
Borttagen
|
22 aug, 2015 22:54 |
|
JossiMarauder
Elev |
Att vi var övergivna ungdomar som har överlevt kriget, lever utr mitt i ingenstans (en skog), överlever på naturen och en dag träffar varann. Vi tänkte vara en stor grupp som rollar då det blir roligare
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Att vi var övergivna ungdomar som har överlevt kriget, lever utr mitt i ingenstans (en skog), överlever på naturen och en dag träffar varann. Vi tänkte vara en stor grupp som rollar då det blir roligare Lilamupp Här har du det! 22 aug, 2015 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen