Twilight rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Jag undrar om någon skulle vilja rolla om twilight?
Mall: Namn: Ålder: Kön: Vampyr( ja eller nej) : Varulv/(ja eller nej) : (om varulv) Präglad(ja eller nej) : ( om varulv ( om präglad) ) Objekt för prägling: 20 aug, 2015 19:36 |
|
catradora
Elev |
29 nov, 2015 17:23 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2015 04:35 |
|
catradora
Elev |
1 dec, 2015 07:13 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2015 19:30 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja vad kul!!!! Ska vi köra handling och sådant via uggla och sen mallen här? Ok
2 dec, 2015 06:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight rollspel
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen