PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Här är tråden Kaylin!
16 aug, 2015 14:49 |
|
Kaylin
Elev |
Tack! Uggla om vad det handlar om!!
Go Fuck yourself you damn cereal 16 aug, 2015 14:50 |
|
Borttagen
|
Visst!
16 aug, 2015 14:50 |
|
Kaylin
Elev |
Mall :
Namn : Kayla Fox Kön : Kvinna Utseende : Brunt hår, som är lite längre en till axlarna, hasselbruna ögon. Lång, och ganska smal. Ålder : snart 16 Personlighet : Vaksam, litar inte på någon annan en Ceczan04s karaktär. Blir arg lätt, och kan börja en lång tystnad, om hon inte vill prata. Går iväg, när hon inte kan hantera sin ilska. Styrkor : Livsfarlig (bokstavligt skrivet) på Kastyxa, och kastkniv. Svagheter: Är sjukt höjdrädd. Familj: Den blev utplånad, med resten av samhället. Go Fuck yourself you damn cereal 18 aug, 2015 22:21 |
|
Borttagen
|
Namn: Ian North
Kön: Man Utseende: Mellanlångt svart hår, gröna ögon och lång. Ålder: 16 Personlighet: Har väldigt svårt att lita på folk. Tekniskt geni. Brukar vara väldigt tyst och pratar för det mesta teckenspråk med personer han inte känner. Styrkor: Hackare som är livsfarlig med bara en dator. Svagheter: Då båda Ians ben är mekaniska proteser har han svårt och springa. Övrigt: Är av väldigt fin släkt som blev mördad av sina egna robotar. 19 aug, 2015 20:59
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-20 kl. 21:02
|
|
Kaylin
Elev |
Solen går upp. Inte den solen som du känner till. Den solen som en gång gav liv och värme till denna planet? Ja... Det är samma sol jag pratar om. Men efter några sekler, har solen börjat föröda, möda, sprida sjukdom, och fattighet. Det är det kraftfullaste vapen som finns. Och tekniken. Den har också gått vidare. robotar som gjorde allt jobb, kan inte styras längre. LITA ALDRIG PÅ EN ROBBOT!
Resten är bortrivet. Jag har tydligen öppnat en tidkappsel. Det ligger några fotografier, prylar, som är stengamla, och en tröja. Jag packar ner allt. Och lägger tillbaka det. Jag går ut, utanför det som skulle ha varit ett hus, om inte solstormarna hade bränt ner det. Jag börjar att springa, med knivarna redo. Det kan komma vrak, eller ännu värre, robotar, och då måste man vara redo. Kastyxan hänger över ryggen, och känns normal. Efter ca tjugo minuters springande, i en sönderbränd skog, börjag marken att ta mer grön färg. Träden blir också grönare, högre, och frodigare. Jag ser en stor ek. Bingo tänker jag, och börjar klättra. Jag drar av en normalstor gren, när jag har klättrat en bit. Jag börjar forma grenen till ett miniträd, och blir ganska nöjd med resultatet. Jag hoppar smidigt ner, och ställer mig sedan upp. "Snyggt hopp..." Säger en främmande röst bakom mig. "Om du rör en fena, ryker ditt liv." Säger jag med min hotfullaste röst. Jag har knivarna beredda, och vänder mig om. Där står en.. Kille, ca i min ålder. Han flinar. "Vem är du?" Säger jag skeptiskt. (Det är Ian, om du inte förstod det, Ceczan04! Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Ian
"General North." Sade jag. "Eller rättare sagt Ian North, hackare!" Sade jag. "Vem är du själv?" Frågade jag. 20 aug, 2015 20:58 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
"Sökare Fox!" Svarar jag kaxigt. Alla vet att sökare är en av de högsta rankerna. Högre en hackers. Sökare har i uppgift att söka reda på saknade människor, mörda robotar och vrak, och massor mer.. Men för det mesta får vi leva fritt, och göra vi vill. Regeringen styr inte över oss. De skickar bara ut oss på uppdrag. Och de struntar i hur vi gör det, bara vi gör det. Men Ian måste vara en hög rankad Hacker, eftersom han nämner sig själv General. Det finns bara cirka tjugo sökare i varje världsdel, men ingen vet vilka de andra är. "Vad gör en Hacker ute i skogen?" Frågar jag. Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
Ian
"Flyr från Robotarnas generaler, såklart!" sade jag. "De försökte precis mörda mig!" Sade jag och satte handen mot ett svart, rykande märke i min skottsäkra väst. 21 aug, 2015 16:50 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
"Men har du inte en dator?" Med bara en enda dator kan Hackers utplåna en hel armé, av robotar. "Du har ingen dator." Konstaterar jag. "Jag ska fixa dom." Säger jag, springer ut, möts av en våg av robotar. Springer in. "Hur, i HELSIKE, har så här många robotar hamnat här?!" Go Fuck yourself you damn cereal 21 aug, 2015 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen