Harry Potter och den hårige krukmakaren
Forum > Harry Potter > Harry Potter och den hårige krukmakaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kately
Elev |
Jag är inte så speciellt aktiv här på mugglarportalen just nu, så jag vet inte om det redan FINNS ett sådant här forum... Men ja.
Det finns hittils två delar av Harry Potter och den hårige krukmakaren. (Parodier, har ni nog listat ut) Jag ÄLSKAR de. del 1 http://www.youtube.com/watch?v=Qpjysk___6c del 2 http://www.youtube.com/watch?v=oqseu3MjpLU&feature=related Vad har ni för åsikter om dessa två klipp?
29 maj, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
"Bitch, Bitch, Du är min Bitch Ron!"
"Vare Ljus!" 30 nov, 2011 14:20 |
|
Bellow
Elev |
har sätt dom innan, dom är bara så roliga!
Join The Dark Side. NOW! ♆ 30 nov, 2011 15:32 |
|
Borttagen
|
Jag hade sett dom en biljon gånger innan jag hittade denna tråd, men kan se dom en biljon gånger till!
30 nov, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Så himakul:d
Nu skadumbledore beröra våra själar med sitt berömda välkosttal Hej! Ja mig berörde det väldikt mycket... 30 nov, 2011 15:37 |
|
joel9324
Elev |
30 nov, 2011 15:41 |
|
Vittervinge
Elev |
Haha ja, dem är jätteroliga xD
StarMoonstone184 @ Pottermore 30 nov, 2011 16:02 |
|
Tonkss
Elev |
30 nov, 2011 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonkss: nejnejNEJ jag hatar parodier som förolämpar Harry Potter! USCH föromlämpar??? detta är ju bara roligt, detta har inget illa ment mot Harry Potter! 30 nov, 2011 16:12 |
|
Kately
Elev |
30 nov, 2011 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen