Age of the robots
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Age of the robots
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och ellisen05 fick en idé att skapa ett öppet roll för 6 personer. Det kommer utspela sig i framtiden, under ett robotkrig. Vi har inte riktigt kommit på hela storyn, så om ni har idéer så berätta.
obs! det är inte tillåtet att bara skriva "jag följer med" eller liknande inlägg. Rollare: Spoiler: Tryck här för att visa! Reserver: Spoiler: Tryck här för att visa! Och ni som undrar... Ja, jag fick titeln från age of ultron 11 aug, 2015 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-25 kl. 17:34
|
|
Borttagen
|
MED! ÄLSKAR ROBOTAR!
11 aug, 2015 17:38 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Ja, hej
11 aug, 2015 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Uppskriven.MED! ÄLSKAR ROBOTAR! Holytail JossiMarauder Vill ni? Tack! 11 aug, 2015 18:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag är meed
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Jaaa!Jag är meed 11 aug, 2015 20:13 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Jaaa! Jag är meed I know I know, you people love me! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Jaaa! Jag är meed I know I know, you people love me! -.-11 aug, 2015 20:17 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: Jaaa! Jag är meed I know I know, you people love me! -.- -.- So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen