Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Age of the robots

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Age of the robots

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag och ellisen05 fick en idé att skapa ett öppet roll för 6 personer. Det kommer utspela sig i framtiden, under ett robotkrig. Vi har inte riktigt kommit på hela storyn, så om ni har idéer så berätta.
obs! det är inte tillåtet att bara skriva "jag följer med" eller liknande inlägg.

Rollare:

Spoiler:
Tryck här för att visa!1. Sallad
2. ellisen05
3. ceczan04
4. JossiMarauder
5. rickardOl
6. Holytail


Reserver:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Ester Potter 04


Och ni som undrar... Ja, jag fick titeln från age of ultron

11 aug, 2015 17:37

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-25 kl. 17:34
Antal ändringar: 11

Borttagen

Avatar


MED! ÄLSKAR ROBOTAR!

11 aug, 2015 17:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MED! ÄLSKAR ROBOTAR!
Uppskriven.

Holytail JossiMarauder Vill ni?

11 aug, 2015 17:40

Borttagen

Avatar


Ja, hej

11 aug, 2015 17:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
MED! ÄLSKAR ROBOTAR!
Uppskriven.

Holytail JossiMarauder Vill ni?

Tack!

11 aug, 2015 18:05

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag är meed

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 20:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av JossiMarauder:
Jag är meed
Jaaa!

11 aug, 2015 20:13

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Jag är meed
Jaaa!

I know I know, you people love me!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Jag är meed
Jaaa!

I know I know, you people love me!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn1.cdnme.se%2Fcdn%2F6-1%2F2541841%2Fimages%2F2011%2Ftumblr_lmpn5yebwh1qcnhhzo1_500_large_153057014.gif -.-

11 aug, 2015 20:17

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JossiMarauder:
Jag är meed
Jaaa!

I know I know, you people love me!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn1.cdnme.se%2Fcdn%2F6-1%2F2541841%2Fimages%2F2011%2Ftumblr_lmpn5yebwh1qcnhhzo1_500_large_153057014.gif -.-

-.-

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 20:18

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Age of the robots

Du får inte svara på den här tråden.