PRS med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
10 aug, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Remus Granger, här är tråden! GGOOODD! Vart först förundrad vad du mena en sekund senare om jag på Mall: Namn: Kön: Bra egenskaper: Dåliga egenskaper: Gillar: Ogillar: Utseende: Övrigt: LÄGG TILL OM NÅGOT SAKNAS! Bagrund behövs väll inte? 10 aug, 2015 21:41 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Remus Granger, här är tråden! GGOOODD! Vart först förundrad vad du mena en sekund senare om jag på Mall: Namn: Kön: Bra egenskaper: Dåliga egenskaper: Gillar: Ogillar: Utseende: Övrigt: LÄGG TILL OM NÅGOT SAKNAS! Bagrund behövs väll inte? Nää... Iaf inte för dig. Jag har jue hängt på Gallifrey. X) Min mall kommer snart! www.kulturforeningennimbus.com 10 aug, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Remus Granger, här är tråden! GGOOODD! Vart först förundrad vad du mena en sekund senare om jag på Mall: Namn: Kön: Bra egenskaper: Dåliga egenskaper: Gillar: Ogillar: Utseende: Övrigt: LÄGG TILL OM NÅGOT SAKNAS! Bagrund behövs väll inte? Nää... Iaf inte för dig. Jag har jue hängt på Gallifrey. X) Min mall kommer snart! Kul! Jag fixar en mall till en doktor som redan finns (om det är OK) för jag orkar inte skapa en ny 0.o 10 aug, 2015 21:54 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Remus Granger, här är tråden! GGOOODD! Vart först förundrad vad du mena en sekund senare om jag på Mall: Namn: Kön: Bra egenskaper: Dåliga egenskaper: Gillar: Ogillar: Utseende: Övrigt: LÄGG TILL OM NÅGOT SAKNAS! Bagrund behövs väll inte? Nää... Iaf inte för dig. Jag har jue hängt på Gallifrey. X) Min mall kommer snart! Kul! Jag fixar en mall till en doktor som redan finns (om det är OK) för jag orkar inte skapa en ny 0.o Ofc! www.kulturforeningennimbus.com 10 aug, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Remus Granger, här är tråden! GGOOODD! Vart först förundrad vad du mena en sekund senare om jag på Mall: Namn: Kön: Bra egenskaper: Dåliga egenskaper: Gillar: Ogillar: Utseende: Övrigt: LÄGG TILL OM NÅGOT SAKNAS! Bagrund behövs väll inte? Nää... Iaf inte för dig. Jag har jue hängt på Gallifrey. X) Min mall kommer snart! Kul! Jag fixar en mall till en doktor som redan finns (om det är OK) för jag orkar inte skapa en ny 0.o Ofc! GGOODD! 10 aug, 2015 21:55 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Mall:
Namn:Ronishiathareldri (Ronish) Kön: Tjej Bra egenskaper: Smart, har snabba reflexer, typ som en Timelady. X) Dåliga egenskaper: Dömmer ofta personer innan hon träffat dem, så hon har inte jättemånga vänner, och istället många fiender. Gillar: Äventyr, spänning och smarta motståndare som man måste tänka för att överlista Ogillar: För lätta saker och att någon vinner över henne Utseende: Färgat mörkblått, långt hår. Ganska stark så det syns, ofta mycket mörkt smink. Hon är medellång och medelsmal. Går ofta barfota med någon blommig klänning. Övrigt: Hon har alltid älskat djur och kan inte riktigt skada någon om det inte är på liv eller död. www.kulturforeningennimbus.com 10 aug, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Namn: Doktorn (den 11)
Kön: Man Bra egenskaper: Visar inte sin rädsla, smart, snabb, (justerar det senare när jag har en bättre uppfattning INTE FÖR ATT JAG INTE HAR DET, min hjärna är lite efter just nu…) Dåliga egenskaper: Kan prata för mycket, behöver någon vid sin sida så allt inte går tokigt… Gillar: Springa, Mystiska saker, fiskpinnar och vaniljkräm Ogillar: När man dödar, Slut Utseende: Den 11 doktorn utseende, du vet hur han ser ut! Övrigt: BowTies (låter bättre på engelska en svenska ’fluga’) Steppes och Fezzes are cool! (förlåt vart på engelska Så hur startar vi? 10 aug, 2015 22:07 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Hmmm... Ska det vara lite fusk att Gallifrey e tillbaka så vi kan träffas där, eller bara ngn random stans?
Spoiler för säsong 8, kommer inte ihåg om du sett den. X) Spoiler: Tryck här för att visa! www.kulturforeningennimbus.com 10 aug, 2015 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Hmmm... Ska det vara lite fusk att Gallifrey e tillbaka så vi kan träffas där, eller bara ngn random stans? Spoiler för säsong 8, kommer inte ihåg om du sett den. X) Spoiler: Tryck här för att visa! Du menar sista på säsong 7 den har jag sett och två på 8an :p men vi kan säga att vi tar det där lilla fusket (hehe) börjar fu? 10 aug, 2015 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen