ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tjabba! Så jag hörde denna låt: och tänkte göra ett öppet rollspel baserat på det.
Det är rätt enkelt, det finns en mall och man får vara lik sig själv eller inte. Varje roll har en fandom om HP, DW, SH, Supernatural m.m (an vara allt från YouTube till filmer) man får även ha flera olika fandoms. Mall: Namn: Ålder: Fandom(s) : Familj: Utseende: Övrigt: Spoiler: __________________________________________________Tryck här för att visa! Hoppas någon vill vara med! ceczan04 vill du? 10 aug, 2015 19:31
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 15:28
|
|
Borttagen
|
MED!
10 aug, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MED! YEY! Fixa din mall så 10 aug, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MED! YEY! Fixa din mall så Men om man är sig själv måste man väl inte fylla i efternamn? 10 aug, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MED! YEY! Fixa din mall så Men om man är sig själv måste man väl inte fylla i efternamn? Nej, men om man har påhittad får man, elle så väljer man själv, frittval helt enkelt 10 aug, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 22:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
I'm SOOOOOOOO med!
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 22:47 |
|
Kaylin
Elev |
Tack! Mall: Namn:Kaylin Winter Ålder:15 Fandom(s) : Harry Potter, hunger games och The Legend of Zelda Familj: Rafe, han är min pappa... 43 år! Min mamma dog i en bil olycka... Luke, som är min storebror... Nio månader äldre. Och så En maincoon, vid namn Catlas Utseénde: till en början, långt, rödbrunt hår, som når midjan, ett par underbara, djupbruna ögon, och en massa fräknar över den perfekta näsan, och kindbenen. Efter två dagar färgar jag om håret, så att hälften (topparna Och uppåt) blir mörklila. Övrigt: Gillar (och är skicklig) på pilbåge, och Knivkastning, och har nästan bara toppbetyg! Självsäker, och intelligent, men kan dock råka bestämma för mycket över andra, men det är en vana. Oftast glad, men när stubinen väl brinner upp, så brakar självaste helvetet löst! Go Fuck yourself you damn cereal 10 aug, 2015 22:57
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-14 kl. 22:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Tack! Mall: Namn:Kaylin Winter Ålder:15 Fandom(s Familj: Rafe, han är min pappa... 43 år! Min mamma dog i en quidditch olycka... Luke, som är min storebror... Nio månader äldre. Och så min uggla! Oboy! En maincoon, Utvid namn Catlas och en underbar fladdermus, som heter Flach! Utseénde: långt, rödbrunt hår, som når midjan, ett par underbara, djupbruna ögon, och en massa fräknar över den perfekta näsan, och kindbenen. Övrigt: Gillar (och är skicklig) på pilbåge, och Knivkastning, och har nästan bara toppbetyg! Självsäker, och intelligent, men kan dock råka bestämma för mycket över andra, men det är en vana. Oftast glad, men när stubinen väl brinner upp, så brakar självaste helvetet löst! Du kan ta båda det är helt okej, min kommer ha typ 3... 10 aug, 2015 23:00 |
|
JossiMarauder
Elev |
Namn: Jossanne Fall
Ålder: 15 Fandoms: HP, Legend, Spiderman, Marvel, youtube (youtubar själv) Familj: Mamma, Pappa, 3 brorsor, 1 syster, 2 katter (Teddy/Tiger) Utseende: Blått hår, havsfärgade ögon, lite fräknar, mörka ögonbryn, kort Övrigt: Väldigt glad och positiv tjej, hemlig crush på Louis Tomlinson! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen