M I HIGH~ allmänt rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > M I HIGH~ allmänt rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Detta är ett M I High rollspel, eller ska bli, när några har visat intresse för det. Just nu är det 1 platser kvar!
För er som inte vet det så är M I High ett Tv program som handlar om 3-4 elever i en skola som är hemliga agenter(det är mycket bättre än det låter). Just nu finns det 7 säsonger, som sänds på SVT Barnkanalen 5 dagar i veckan. Platser: Plats 1: ♥Linn♥ Plats 2: ellisen05 Plats 3: Kaylin Plats 4: Kölista: Mall↓ Spoiler: Tryck här för att visa! OBS Regler som du måste läsa! OBS Spoiler: Tryck här för att visa! Uggla om du har frågor. Vi diskuterar vilken säsong vi kör osv när vi är 4 stycken! Ge det en chans och var med! 8 aug, 2015 13:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 08:31
|
|
Borttagen
|
Namn: Joanne Mull
Smeknamn: Joie Kön:Tjej Ålder: 15? Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon. Plats i teamet: " Smartisen " Bakgrund: Vanlig. Annat:- 9 aug, 2015 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Namn: Joanne Mull Smeknamn: Joie Kön:Tjej Ålder: 15? Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon. Plats i teamet: " Smartisen " Bakgrund: Vanlig. Annat:- Oki, vilken säsong kör du helst? 10 aug, 2015 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Namn: Joanne Mull Smeknamn: Joie Kön:Tjej Ålder: 15? Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon. Plats i teamet: " Smartisen " Bakgrund: Vanlig. Annat:- Oki, vilken säsong kör du helst? 4. Dd? 10 aug, 2015 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Namn: Joanne Mull Smeknamn: Joie Kön:Tjej Ålder: 15? Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon. Plats i teamet: " Smartisen " Bakgrund: Vanlig. Annat:- Oki, vilken säsong kör du helst? 4. Dd? 4 går bra, men Stella är min favorit karaktär, så kan vi ta med henne? 10 aug, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: Namn: Kaylin Winter Smeknamn: Kayla Kön: Kvinna Ålder: snart 15 Utseende: midjelångt, rödbrunt hår, djup-bruna ögon, fräknar över näsa, och kindben. Lång. Plats i teamet: (åh! Jag som ville vara smartisen!) eh... Den lite mystiska karate-tjejen Bakgrund: sprängladdningen exploderar, och alla dör, förutom, gissa vem? JAG! lever nu på mi 9 Annat: är ganska mycket kär i en kille i klassen under mig, och han verkar gilla mig, men spionaget krockar i vår lilla kärleks-komedi! Ok, vilken säsong kör du helst? Förresten, här är min mall: Namn: Natasha Faser Smeknamn: Nat eller Tasha Kön: Kvinna Ålder: Precis fyllt 15 Utseende: Vitblont och midjelångt hår med honungsfärgade slingor. Grönblå ögon och solbränd hud. Plats i teamet: Den som klär ut sig (eller vad man nu kallar det) Bakgrund: Natashas föräldrar övergav henne och hennes 10 år äldre storasyster när Nat var 5 år. Hennes syster, Izzy, var arbetande på M I 9 sen hon var 19, men sa till Nat att hon arbetade på kontor. Hon avled i en olycka (den som alls trodde förgörde KORPUS) när Nat var 12. Nat adopterades bort till en fosterfamilj i tron att Izzy hade blivit påkörd och dött. Hon visste inget om M I 9 och ingen har någonsin berättat för henne om Izzys sanna jag. Annat: - 11 aug, 2015 10:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > M I HIGH~ allmänt rollspel
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen