Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tredje Generationen PRS!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tredje Generationen PRS!

1 2 3 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


GinnyWeaslyy
---------------------------------
Mallen:
Namn:
Kön:
Ålder:
Elevhem:
Blod:
Familj:
Utseende:
Övrigt:
___________________________________________________________
Min mall:
Namn: Clara Oswald
Kön: Kvinna
Ålder: 14
Elevhem: Gryffindor
Blod: Mugglarfödd
Familj: Storesyster Linda (20) Tvillingsyskon Alix (kille) och Alexandra (tjej) 13 år
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg3.wikia.nocookie.net%2F__cb20140204182919%2Fgravity-falls-roleplay%2Fimages%2F7%2F75%2FClara-oswald-profile.png
Övrigt: Hon lever med sina syskon när hon är hemma för att deras föräldrar dog tidigare i somras i en bilkrasch. Dem fick lov att bo med Linda pga att hon var vuxen. Henmligt förälskad i Ted Lupin.

4 aug, 2015 19:52

Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 4 kl. 21:18
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


Namn: Emma Taylor
Kön: Tjej
Ålder: 14
Elevhem: Hufflepuff
Blod: fullblod
Familj: mamma som e häxa. Hennes pappa dog när hon var 2

Övrigt: Väldigt söt. Är Metamorf och hon tros ha ärft det av sin gammel gammel mormor som också var Metamorf. hon har också det ganska tufft med att läsa och skriva och kan behöva special hjäl i vissa ämnen.

4 aug, 2015 20:00

Borttagen

Avatar


Bra! Så var startar vi? Och sriver du i jagperspetiv?

4 aug, 2015 20:01

Borttagen

Avatar


Ja

4 aug, 2015 20:02

Borttagen

Avatar


Var startar vi?

4 aug, 2015 20:02

Borttagen

Avatar


Vet inte, jag har startat just innan de har åkt hemm i från till perrongen och på tåget. VAr brukar du börja?

4 aug, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


Vid perrongen, sa vi köra innan de åker typ timmen innan?

4 aug, 2015 20:07

Borttagen

Avatar


Vad menar du nu riktit ?

4 aug, 2015 20:11

Borttagen

Avatar


Alltså någon timme innan de sa till perrongen, dem är alltså hemma, är det OK för dig?

4 aug, 2015 20:12

Borttagen

Avatar


Jaa. Ja de e ok

4 aug, 2015 20:16

1 2 3 ... 16 17 18

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tredje Generationen PRS!

Du får inte svara på den här tråden.