Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

watch your back

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > watch your back

Användare Inlägg
rickardOl
Elev

Avatar


det här rollspelet är öppet för alla max 6 pers

handling
i en dystopisk framtid styrs världen av två stora företag (cyreom company och onim corperation)
som är i krig med varandra och båda fraktionerna skickar en grupp spioner att ta kontroll över en bas i ödemarken som var Alaska.

mall
namn:
ålder:
kön:
utseende:
ETT vapen som de har med sig:
övrigt:

namn: the White Demon
ålder:20 nånting ingen vet säkert
kön:man
utseende: http://hdwpics.com/images/29CA677F0916/Spy-Eyes.jpg
sida: cyreom
ETT vapen som de har med sig: en katana
EN´´james bond´´pryl: ett armbandsur som kan göra den som har på sig den osynlig i några sekunder
övrigt: ingen vet hans riktiga namn, han har sitt smeknamn på grund av sitt vita hår


Spoiler:
Tryck här för att visa!man får ha två karaktärer

harry vs voldemort. FIGTH!!!

1 aug, 2015 01:10

Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 1 kl. 01:48
Antal ändringar: 3

rickardOl
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
namn: Ian
ålder: 24
kön: Kille
utseende: Beskrivs i rollet
ETT vapen som de har med sig: tvillingsvärd alltså två svärd som gör samma rörelser hela tiden.
Sida: cyreom
övrigt:

Egentligen tycker jag att det är obehagligt att fylla i mallar numera då det är trevligare att bara rollspela fram karaktärerna. Och skulle vilja ha fler än en för tycker det är obehagligt med en karaktär
man kan ha två karaktärer

harry vs voldemort. FIGTH!!!

1 aug, 2015 01:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av rickardOl:
Skrivet av Borttagen:
namn: Ian
ålder: 24
kön: Kille
utseende: Beskrivs i rollet
ETT vapen som de har med sig: tvillingsvärd alltså två svärd som gör samma rörelser hela tiden.
Sida: cyreom
övrigt:

Egentligen tycker jag att det är obehagligt att fylla i mallar numera då det är trevligare att bara rollspela fram karaktärerna. Och skulle vilja ha fler än en för tycker det är obehagligt med en karaktär
man kan ha två karaktärer


Kan jag ha mallarna på datorn istället?? Känner att mallar och rollspel inte hör i samma tråd längre.

1 aug, 2015 01:33

rickardOl
Elev

Avatar


ok
ska jag ta bort den på det översta inlägget?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

1 aug, 2015 01:37

Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 1 kl. 01:38
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av rickardOl:
ok


Hm var inte svar på frågan om jag får eller inte.

1 aug, 2015 01:38

rickardOl
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av rickardOl:
ok


Hm var inte svar på frågan om jag får eller inte.
det går bra

harry vs voldemort. FIGTH!!!

1 aug, 2015 01:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av rickardOl:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av rickardOl:
ok


Hm var inte svar på frågan om jag får eller inte.
det går bra


Tack och vill inte ha frågor om varför jag inte har mall jag kommer bara svara detta till dom

Well har du nånsin öppnat en bok som har en mall först??

1 aug, 2015 01:42

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > watch your back

Du får inte svara på den här tråden.