Vill nån rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Vill nån rolla med mig? Jag rollar i stort sätt vad som helst. Men framför allt gillar jag att rolla kärlek. Uggla till mig eller skriv här om ni vill rolla med mig
27 jul, 2015 00:28 |
|
Parva Fortemque
Elev |
27 jul, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
Okej
27 jul, 2015 13:33 |
|
Parva Fortemque
Elev |
27 jul, 2015 14:24 |
|
Borttagen
|
Det spelar ingen roll
27 jul, 2015 15:04 |
|
Parva Fortemque
Elev |
27 jul, 2015 17:45 |
|
Wolf
Elev |
Är det privat eller kan man vara med?
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 31 jul, 2015 18:50 |
|
Borttagen
|
Du kan vara med
31 jul, 2015 23:07 |
|
Wolf
Elev |
Yay! c:
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 1 aug, 2015 14:14 |
|
Flameswolf
Elev |
Jag vill hjärna rolla mig dig
10 sep, 2015 00:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen