Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs-Ellaravenclaw och Ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs-Ellaravenclaw och Ellisen05

1 2
Användare Inlägg
Ellaravenclaw
Elev

Avatar


Mitt och ellisen05's rollspel

Gör min mall strax

Hur gamla ska de va?

19 jul, 2015 19:46

Borttagen

Avatar


12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst.

19 jul, 2015 19:49

Ellaravenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst.

Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid?

19 jul, 2015 19:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ellaravenclaw:
Skrivet av Borttagen:
12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst.

Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid?

AA, förlåt jag har glömt.... Vad rollar vi om?

19 jul, 2015 19:52

Ellaravenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ellaravenclaw:
Skrivet av Borttagen:
12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst.

Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid?

AA, förlåt jag har glömt.... Vad rollar vi om?

Vi hade ingen specifik handling, men det skulle vara under marodörernas tid och vi skulle vara vänner typ..

19 jul, 2015 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ellaravenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ellaravenclaw:
Skrivet av Borttagen:
12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst.

Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid?

AA, förlåt jag har glömt.... Vad rollar vi om?

Vi hade ingen specifik handling, men det skulle vara under marodörernas tid och vi skulle vara vänner typ..

Ok

19 jul, 2015 19:54

Ellaravenclaw
Elev

Avatar


Ska vi vara tjejer eller killar?

19 jul, 2015 19:55

Borttagen

Avatar


Kanske lättast med tjejer?

19 jul, 2015 20:00

Ellaravenclaw
Elev

Avatar


Okej, vi är tjejer!

20 jul, 2015 10:45

Borttagen

Avatar


Något mer?

20 jul, 2015 17:47

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs-Ellaravenclaw och Ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.