Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Tänkte att det fanns så många privata rollspel, så jag tänkte öppna en tråd för alla som vill rolla lite Harry P.
Detta rollspel utspelar sig i dagens Hogwarts, där vi är huvudkaraktärerna. Hitta på en egen karaktär, behöver inte relatera till dig själv. Man fyller bara i mallen nedan och fantiserar sig fram. Vi ser hur det går, hoppas ni vill vara med! Mcgonagall är rektor och man får välja lite själv hur man blandar karaktärer. (om man till exempel vill att Scorpius och James ska vara lika gamla så går det bra.) Förnamn: Efternamn: Ålder: Årskurs: Elevhem: Utseende: Trollstav: Djur: Patronus: Övrigt: Winter is coming... 19 jul, 2015 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-19 kl. 19:55
|
|
Borttagen
|
Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall.
19 jul, 2015 19:48 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall. Jag kan fixa bort lite från mallen så blir det enklare, vänta en sväng! Winter is coming... 19 jul, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall. Jag kan fixa bort lite från mallen så blir det enklare, vänta en sväng! Kanske kan fungera men är fortfarande tveksam kring att rollspela som mig själv. 19 jul, 2015 19:52 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall. Jag kan fixa bort lite från mallen så blir det enklare, vänta en sväng! Kanske kan fungera men är fortfarande tveksam kring att rollspela som mig själv. Nej! Gud, vi ska inte vara oss själva! Alltså vi hittar på en karraktär som vi skriver om. Som ett vanligt rollspel. Jag var nog otydlig i vad jag menade, sorry haha! ♥ Winter is coming... 19 jul, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall. Jag kan fixa bort lite från mallen så blir det enklare, vänta en sväng! Kanske kan fungera men är fortfarande tveksam kring att rollspela som mig själv. Nej! Gud, vi ska inte vara oss själva! Alltså vi hittar på en karraktär som vi skriver om. Som ett vanligt rollspel. Jag var nog otydlig i vad jag menade, sorry haha! ♥ Ja för det här står det ju "där vi, rollspelarna är huvudkaraktärerna." vilket betyder för mig vi använder oss själva i rollspelet. 19 jul, 2015 19:55 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall. Jag kan fixa bort lite från mallen så blir det enklare, vänta en sväng! Kanske kan fungera men är fortfarande tveksam kring att rollspela som mig själv. Nej! Gud, vi ska inte vara oss själva! Alltså vi hittar på en karraktär som vi skriver om. Som ett vanligt rollspel. Jag var nog otydlig i vad jag menade, sorry haha! ♥ Ja för det här står det ju "där vi, rollspelarna är huvudkaraktärerna." vilket betyder för mig vi använder oss själva i rollspelet. Förlåt, var lite otydlig. Har ändrat nu. Jag menade att vi rollspelarna, som gör karaktärer är huvudrollerna. Winter is coming... 19 jul, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Hej skulle kanske kunna vara med men är osäker på om jag kommer klara av att rollspela som mig själv och om jag ens kommer kunna klara av att fylla i sådan lång mall. Jag kan fixa bort lite från mallen så blir det enklare, vänta en sväng! Kanske kan fungera men är fortfarande tveksam kring att rollspela som mig själv. Nej! Gud, vi ska inte vara oss själva! Alltså vi hittar på en karraktär som vi skriver om. Som ett vanligt rollspel. Jag var nog otydlig i vad jag menade, sorry haha! ♥ Ja för det här står det ju "där vi, rollspelarna är huvudkaraktärerna." vilket betyder för mig vi använder oss själva i rollspelet. Förlåt, var lite otydlig. Har ändrat nu. Jag menade att vi rollspelarna, som gör karaktärer är huvudrollerna. tack för att du ändra hade i vilket fall varit omöiligt för mig att rollspela som mig själv i rollspelet då jag är 19 och eleverna på hogwards är 11-17 Men jag kan gå med. 19 jul, 2015 19:58 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Förnamn: Joanne (Kallas Jo)
Efternamn: Huss Ålder: 15 Årskurs: 5 Elevhem: Gryffindor Utseende: Medellång, markanta kindben, rödblont, långt hår med lite fräknar och brun-gröna ögon Trollstav: Urskogsgran, 11,7 tum, drakhjärtssträng Djur: Den kolsvarta ugglan Shadow Patronus: Varg Övrigt: Är jagare i Gryffindors quidditchlag och tillsammans med James Potter. (Harrys barn). Har en lillasyster, Legnowia. Winter is coming... 19 jul, 2015 20:09
Detta inlägg ändrades senast 2015-11-14 kl. 18:13
|
|
Borttagen
|
19 jul, 2015 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen