Privat DW Roll med Trädkatten
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat DW Roll med Trädkatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så om vi ska ha en mall så har vi den HÄR:
Namn: Kön: Ålder: Bra Egenskaper: Dåliga Egenskaper: Utseende: Familj: Bakgrund: Övrigt: __________________________________________________ Blir det bra Trädkatten? Ska jag ha till Doktorn eller vet vi hur han är? 19 jul, 2015 15:35 |
|
Trädkatten
Elev |
Tack tack! Det blir jätte bra och neeej du behöver inte göra en mall om du inte vill
Jag gör min mall snaaart
19 jul, 2015 16:21 |
|
Borttagen
|
Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person?
19 jul, 2015 16:28 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person? Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda
19 jul, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person? Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda Är det OK om jag sriver Jagform? NÄR SKRIVER DU DIN MALL?? (Sorry) 8 aug, 2015 17:52 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person? Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda Är det OK om jag sriver Jagform? NÄR SKRIVER DU DIN MALL?? (Sorry) Förlåt förlåt förlåt, känner mig så taskig. :'( Meen jag glömde bort det först (och skulle precis till min pappa då där det inte finns något wifi) och sen när du taggade mig jag bara "mm jag ska snarttt" Och sen nu så känner jag att inte riktigt har tid att rolla längre, förlåt så himla myckeeet! Men du verkar jätte rolig att rolla med och en bra rollspelare så hoppas vi kan rolla någon annan gång.
8 aug, 2015 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person? Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda Är det OK om jag sriver Jagform? NÄR SKRIVER DU DIN MALL?? (Sorry) Förlåt förlåt förlåt, känner mig så taskig. :'( Meen jag glömde bort det först (och skulle precis till min pappa då där det inte finns något wifi) och sen när du taggade mig jag bara "mm jag ska snarttt" Och sen nu så känner jag att inte riktigt har tid att rolla längre, förlåt så himla myckeeet! Men du verkar jätte rolig att rolla med och en bra rollspelare så hoppas vi kan rolla någon annan gång. okej 8 aug, 2015 18:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat DW Roll med Trädkatten
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen