Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll med Ginny Weasley2005

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej Ginny Weasley2005.

Jag är Draco Malfoy!

26 jun, 2015 13:00

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Jag är Ginny Weasley

26 jun, 2015 13:00

Borttagen

Avatar


Då kör vi då.

Mamma ropade.
-Draco, du måste åka nu! Och kom ihåg att Crabbe och Goyle är dina assistenter.

-Mamma, jag behöver ingen assistent! Jag kan klara mig själv!
-Men det är deras pappors straff! Kom nu. Jag satte mig i bilen och vi åkte.

26 jun, 2015 13:24

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Ginny, nu är det dags att åka! Ropade mamma inifrån köket.
- Mamma jag vill inte åka än, ropade jag tillbaka.
- jag sätter mig i bilen nu!
- Okej jag kommer!!!

26 jun, 2015 13:32

Borttagen

Avatar


Nu var vi framme, det var första gången jag skulle åka till Hogwarts. Jag bara gick på utan att säga hej då till pappa.

26 jun, 2015 13:35

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Ginny, Ginny, vi kommer försent! nästan skrek mamma.
- Hejdå mamma, vi ses, sa jag och gick på tåget.
jag satte mig i första bästa kupe och såg perongen försvinna.

26 jun, 2015 13:41

Borttagen

Avatar


Jag sprang in i en kupe. Full. Nästa satt det bara en tjej i.
-Får jag sitta här, frågade jag. Det var en Weasley, det såg man.

26 jun, 2015 13:49

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Jag tittade upp och såg en pojke ed nästan vitt hår.
- ja, det får du, sa jag och fortsatte granska pojken.

26 jun, 2015 13:52

Borttagen

Avatar


Jag satte mig ner. Det var ganska läskigt när hon kollade på mig så där.

26 jun, 2015 13:52

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Jag såg pojkens ansikte och tittade ner
-vad heter du? frågade jag.

26 jun, 2015 13:57

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

Du får inte svara på den här tråden.